אכל בורגר במסעדת "התקף לב" ולקה באירוע לב
יש אמת בפרסום. כאשר במסעדת "התקף לב" בלאס וגאס תלו בכניסה שלט אזהרה ענק בו נכתב כי "המוסד הזה מזיק לבריאותך", הם התכוונו לכך. לפני שבוע קיבלו דבריהם משנה תוקף, באופן אירוני: לקוח שהזמין בשבת המבורגר "חוסם עורקים" משולש, לקה במפתיע בהתקף לב.
סועדים שהיו בטוחים שמדובר בתרגיל פרסומי, תיעדו את המקרה:
אחד הסועדים צילם את האירוע באמצעות הטלפון הנייד שלו, והסרטון הפך ויראלי ברשת. בסרטון נראים פרמדיקים מפנים את האיש לקבלת טיפול רפואי, כשברקע נשמעים צחקוקים מכיוון השולחנות הסמוכים - כנראה מלקוחות שהיו בטוחים כי מדובר בעוד תעלול פרסומי מהמקום שנודע בזכות אסטרטגיית השיווק יוצאת הדופן שלו.
עוד חדשות מהעולם:
להיטלר היה יורש? "הוליד בן עם נערה צרפתיה"
השמים הם אכן הגבול: עיר הודית תיצבע בכחול
"אנשים צילמו תמונות", העידה מלצרית במסעדה, "אנשים שאלו אותי אם זה פעלול ואם אנחנו עושים את זה על בסיס קבוע. עניתי 'לא, זה לא תרגיל, זה קורה באמת. האיש הזה חולה'".
"זו לא הייתה בדיחה", הבהיר גם בעל המקום, ג'ון באסו. הוא סיפר
לרשת CBS כי מיד זיהה שהאיש, בשנות ה-40 לחייו, שרוי במצוקה משום שהוא הזיע, רעד ובקושי היה מסוגל לדבר. הוא פונה לבית חולים סמוך, ורופאיו מעריכים כי הוא יתאושש באופן מלא. "לעולם לא היינו מעוללים תעלול שכזה", הדגיש המסעדן.
עם זאת, נדמה כי אין בכוונתו לשנות את התפריט, לרבות את המנה בת ה-6,000 קלוריות שהזמין החולה. "אנחנו זורקים באוויר סיסמאות כמו 'טעם ששווה למות בשבילו'. אני מצהיר בגלוי: אני פה בשביל לעשות כסף", אמר באסו מאוחר יותר. לדבריו, לא חסרות מסעדות שמגישות אוכל לא בריא – הוא פשוט כן לגבי כך. "כל דבר חוקי שתרצו לאכול או לשתות ושמעשיר את חייכם באותו הרגע, אני אמכור לכם אותו", הוסיף.