פיז'ו תציג את ה-208GTi בתערוכת ז'נבה
גרסת ה-GTi של ה-208 תעשה שימוש במנוע 1.6 ליטר, לראשונה מאז ה-205GTi הזכורה לטובה, אבל בכך ככל הנראה יסתכם הקשר בין המכוניות הללו
פיז'ו תחזיר לחיים את ה-GTi, ולא מהססת להזכיר שוב את ה-205GTi האהובה. זה יקרה בתערוכת ז'נבה עם ה-208, הסופרמיני הצרפתית החדשה, אך תחילה רק כדגם תצוגה. הגרסה הסדרתית צפויה להגיע לתערוכת פאריז ברבעון הרביעי של השנה, ומיד אחריה לייצור. והיא תהיה כמעט זהה לחלוטין לדגם התצוגה שנראה בתמונות.
ה-208GTi תעשה שימוש ביחידת ה-1.6 ליטר טורבו-בנזין של פיז'ו, עם 200 כ"ס. מנוע זה קיים כבר ב-308 וב-RCZ, בין היתר, וישודך לתיבת שישה הילוכים ידנית. פיז'ו לא מפרסמת נתוני ביצועים של הגרסה החדשה, אך היא צפויה להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך פחות משבע שניות. פיז'ו כינתה את הגרסאות הבכירות של ה-206 וה-207 בשם RC בעוד שה-GTi הייתה גרסת ביניים (ולא הוצעה כלל ב-207).
עוד נמסר כי ל-GTi החדשה יהיה מפסק סרנים גדול ב-3.6 ס"מ מאשר 208 רגילה, לטובת שיפור היציבות והיכולת הדינמית. מלבד זאת היא צפויה לזכות לכיול מתלים שונה, אך תמשיך להציע את ההיגוי החשמלי איתו מוצעות מכוניות פיז'ו בשנים האחרונות. פרטים נוספים על ה-208GTi הסדרתית צפויים להתפרסם בתוך מספר חודשים.
מלבד הגרסה הספורטיבית, פיז'ו תציג בז'נבה מכונית תצוגה נוספת על בסיס ה-208. זו מכונה XY, ועיקרה צביעת מרכב ייחודית. צביעה זו משנה גוון בהתאם לתנאי התאורה, ומוצעת גם בתוך תא הנוסעים. ייתכן ובעתיד הצרפתים יציעו גוון שכזה בתוספת תשלום, אך נכון לעתה בז'נבה מכונית זו נועדה רק כדי למשוך תשומת לב ל-208, שעורכת בתערוכה את הופעת הבכורה שלה בפני הקהל הרחב.