1,350 בעלי משאיות איסוזו נקראים למוסך
בעלי משאיות איסוזו סומו יוזמנו למוסכי הרשת במסגרת קריאת שירות עולמית. החשש: תקלה במערכת החשמל ובמושב הנהג
חברת UTI, יבואנית משאיות איסוזו לישראל, מזמינה כ-1,350 בעלי משאיות קלות ובינוניות למוסכי החברה. זאת במסגרת קריאה עולמית לתיקון כפול של המשאיות, עליה הכריזה היצרנית.
עוד בערוץ הרכב של ynet:
- כמו אגסי ובטר פלייס, רק במאה ה-19
הריקול הראשון מתייחס ל-1,014 משאיות קלות מדגם N (עד 7.5 טון) משנות היצור 2008-2010. במשאיות אלה התגלה כי יש לשנות את מיקומו של המתג המפעיל את חיישן הנסיעה לאחור, לאחר שהתברר כי מיקומו הנוכחי עלול לגרום לשחיקה בצמת החוטים במשאית, ולגרום לתקלות שונות בתיפקודה.
ריקול נוסף של החברה מתייחס ל-333 בעלי משאיות בינוניות (10-12 טון) מדגם FRR, אשר יוצרו בין השנים 2008 ו-2011. במקרה זה מדובר בתיקון נדרש למושב הנהג. זאת לאחר שהתברר כי חגורת הבטיחות המותקנת בדגמים אלה, אינה חוזרת למקומה לאחר שיחרור האבזם. במסגרת התיקון יבוצעו מספר התאמות במושב הנהג, כדי להתגבר על התקלה.
משך הזמן הנדרש לצרוך תיקון הליקויים מוערך על-ידי היבואנית בכשעה. התיקון יתבצע ללא כל תשלום. יש להזכיר כי מי שלא יבצע את התיקון תוך שישה חודשים מיום ההזמנה למוסך, לא יוכל לחדש את רשיון הרכב במבחן הרישוי השנתי.