שתף קטע נבחר

תלמה תקצר פרסומת שפגעה בילדים מאומצים

יוניליוור פרסמה את החטיף החדש של תלמה, "קוקומן קוקיס", באמצעת עוגייה שמגלה שהיא מאומצת. לרשות השנייה הגיעו תלונות והפרסומת קוצרה

בעוד שטראוס עומדת במרכז מתקפה על מחירי פסק זמן , צופי הטלוויזיה מתלוננים על חוסר טקט בפרסומת חטיף אחר: קוקומן קוקיס של תלמה יוניליוור.

 

במסגרת קמפיין לחטיף החדש, עלתה פרסומת בטלוויזיה בה נראית עוגיית חטיף שחומה שפונה לאמה העוגייה הלבנה ומבקשת שתסייע לה בעבודת השורשים. הבת נחרדת לגלות שהיא מאומצת ומבקשת לצופים לסייע לה לאתר את שורשיה. 

 

ברשות השנייה טוענים כי "זמן קצר לאחר שהפרסומת עלתה לאוויר, הגיעו ללשכת נציב פניות הציבור ברשות השנייה דוד רגב עשרות פניות של משפחות מאמצות שהזדעזעו מהפרסומת. בעקבות התלונות הרבות בהן גם פניה של מנכ"ל המועצה לשלום הילד, הד"ר יצחק קדמן, שתקף את הפרסומת , פנה נציב פניות הציבור באמצעות הרשות השנייה אל חברת "יוניליוור" בעלת המוצר והודיע לה על התלונות הרבות שהתקבלו".

 

הנציב הסכים עם הפונים וכתב להם: "מצאתי בפרסומת חוסר רגישות כלפי ציבור המשפחות המאמצות והילדים המאומצים. מדי שנה מאומצים למעלה מ 200 תינוקות וילדים. רובם ככולם הם תינוקות רכים שנותרו ללא אב ואם. כיום שותפים הילדים המאומצים לתהליך והם יודעים כי הם מאומצים. מטבע הדברים הם מספרים על כך לחבריהם הקרובים. הפרסומת המדוברת הפכה אותם למטרה ללעג".

 

מיוניליוור נמסר בתגובה: "בעקבות פניות שנתקבלו, חברתנו שינתה וקיצרה באופן מיידי את סרטון הפרסומת כך שכל נושא האימוץ אינו מוזכר עוד בנוסח זה. כמו כן, דאגנו להסיר את גרסת הפרסומת מכל ערוצי האינטרנט שבאחריותנו. לא הייתה לנו כל כוונה לפגוע במי מצרכנינו, ואנו מתנצלים מעומק ליבנו אם אכן כך קרה".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים