אחרי פרארי, אבארט עושה מחווה גם למזראטי
פיאט ממשיכה לחלוב את מותג אבארט עד תום. גם הפעם על בסיס ה-500 הקטנה, רק כעת בעזרת גרסת-מחווה חדשה למזראטי. בתפריט: 180 כ"ס ומרכב בצבע בורדו
אבארט, חטיבת הביצועים של פיאט, תציג בתערוכת ז'נבה את ה-695 טריבוטו מזראטי (Tributo Maserati, מחווה למזראטי). בדומה ל-695 טריבוטו פרארי, לא מדובר במכונית שפותחה על-ידי מהנדסי יצרנית מכוניות הספורט, אלא במעין שיתוף פעולה שיווקי בין המחלקות השונות בקונצרן פיאט. הטריבוטו מזראטי תיוצר בכמות מוגבלת של 499, וצפויה לשאת תג מחיר גבוה מאוד שייעד אותה ללקוחות עשירים המעוניינים בפריט אספנות.
עוד חדשות בערוץ הרכב של ynet:
ה-695 מצוידת באותו מנוע 1.4 ליטר מוגדש כמו אבארט 500 רגילה, אך עם 180 כ"ס לעומת 135. תיבת ההילוכים היחידה במבחר תהיה רובוטית עם מצמד בודד וחמישה יחסי העברה. ומה מייחד את הטריבוטו מזראטי מהגרסאות הרגילות? בעיקר הבחירה בגוון בורדו שמגיע היישר ממבחר הצבעים הרשמי של מזראטי, וחישוקי "17 שעוצבו בהשראת חישוקי מותג מכוניות הספורט.
מלבד זאת, הטריבוטו מצוידת בבלמים ובולמים משודרגים, במושבי עור בצבע קרם ובגג בד אפור. אבארט לא מפרסמת נתוני ביצועים או מחיר של הגרסה החדשה, אך הם צפויים להיות דומים לאלה של הטריבוטו פרארי, כלומר 100-0 קמ"ש בתוך שבע שניות ומהירות מרבית של 225 קמ"ש. תג המחיר יהיה גבוה, כאשר בישראל מחירה של טריבוטו פרארי עומד על 400,000 שקל.