שתף קטע נבחר
 

אושר: מוקדי שירות לקוחות יחויבו לחזור ללקוח אם המתין יותר מ-3 דקות

ועדת הכלכלה של הכנסת אישרה תקנות המחייבות מוקדי שירות לקוחות לחזור ללקוח, אם המתין על הקו למעלה משלוש דקות, ואינו מעוניין להמתין עוד. התקנות יכנסו לתוקף ב-12 בדצמבר 2012.

 

התקנות, שהוגשו לוועדה על ידי משרד התמ"ת, בעקבות הצעת חוק של ח"כ איתן כבל, יחולו על כל חברות התקשורת, חברות הגז, המים, החשמל, וכן על חברות פרטיות למתן שירותי רפואה דחופה.

 

(מירב קריסטל)

 

מומלצים