שתף קטע נבחר
 

יונדאי i30 חדשה - עכשיו גם בגרסת סטיישן

תא מטען גדול משמעותית מבעבר, עיצוב חדש ותחילת שיווק בישראל לקראת סוף השנה הנוכחית - גרסת הסטיישן של יונדאי i30 חושפת פנים

חברת כלמוביל, יבואנית יונדאי, תשווק בישראל גם את גרסת הסטיישן החדשה של ה-i30 - כך נמסר הבוקר (ה') ל-ynet. תחילת השיווק מתוכננת לחציון השני של השנה, מספר חודשים אחרי ה-i30 הרגילה, אם כי עדיין אין מועד שיווק מדויק. ה-i30 סטיישן היא תצורת המרכב השנייה של ה-i30 דור-שני, לאחר שגרסת ההאצ'בק (חמש דלתות) נחשפה לראשונה בתערוכת פרנקפורט האחרונה, שנערכה בספטמבר 2011.

 

עוד בערוץ הרכב של ynet:

 

יונדאי i30 סטיישן ()
יונדאי i30 סטיישן

 

ה-i30 סטיישן, שכונתה עד עתה בשם i30 קרוס-וואגון (cw) בישראל, ממשיכה את קו העיצוב החדש של המשפחתית הקומפקטית. לכן היא מציגה קווים עגלגלים ו"שריריים" יותר, כולל קו מותניים גבוה לאורך המרכב וסבכה ענקית מלפנים. הדגם החדש ארוך בס"מ אחד בלבד מקודמו, אם כי הוא ימשיך להיות גדול משמעותית מההאצ'בק, עם אורך כללי של 448.5 ס"מ (18.5 יותר). גם בסיס הגלגלים צמח, אם כי יונדאי לא נוקבת בנתון מדויק.

 

 

למרות השמירה על אורך כללי דומה, הסטיישן החדשה תציע נפח תא מטען גדול משמעותית מבסטיישן היוצאת. זה יעמוד על 528 ליטר (378 בהאצ'בק), לעומת 415 בעבר, גידול של 28%. הנפח עם ספסל אחורי מקופל צמח אף הוא מ-1,395 ל-1,642 ליטר, גידול של 18%.

 

 

ה-i30 סטיישן תשווק עם אותו היצע מנועים כמו ההאצ'בק. פירוש הדבר כי מנוע הבנזין העיקרי במבחר המקומי יהיה יחידת 1.6 ליטר עם 135 כ"ס, ותיבת שישה הילוכים אוטומטית. עדיין לא ידוע אם כלמוביל תמשיך להציע גם גרסאות ידניות, כמו גם את דגם ה-1.4 ליטר החלש יותר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים