יגואר XF - עכשיו בסטיישן, רק עם דיזל
מכונית הסאלון הבריטית זוכה לגרסת סטיישן שימושית, עם תא מטען גדול ומרווח משופר ליושבים מאחור - רק עם מנועי דיזל
יגואר מרחיבה את היצע גרסאות ה-XF, עם מרכב סטיישן שימושי. הדגם, המיועד בעיקר לשוק האירופי, יוצע רק עם מנועי דיזל ויתחרה בגרסאות דומות של ב.מ.וו סדרה 5 ומרצדס E קלאס. העיצוב זהה מלפנים לגרסת הסדאן. כצפוי, נפח תא המטען גדל משמעותית ויעמוד על 1,675 ליטר מרביים - לעומת 960 ליטר בסדאן. צורת המרכב החדשה הובילה גם לצמיחה של קרוב לחמישה ס"מ במרווח הראש ליושבים בספסל האחורי.
עוד בערוץ הרכב של ynet:
- דפני ליף לצד גילה אדרעי: "עצרו הפרטת הרכבת"
ה-XF סטיישן תוצע עם מנוע טורבו-דיזל, ארבעה צילינדרים, בנפח 2.2 ליטר (עם 163 או 190 כ"ס). מי שיחפוץ ביותר כוח יוכל לבחור במנוע טווין-טורבו-דיזל בנפח 3.0 ליטר, שמספק 275 כ"ס ויאיץ את ה-XF מעמידה ל-100 קמ"ש בקצת יותר משבע שניות. לשני המנועים תיבת שמונה הילוכים אוטומטית, שמעבירה את הכוח לגלגלים האחוריים.
בדומה למתחרותיה, ה-XF סטיישן אינה צפויה להגיע לשוק הישראלי. אצלנו מכוניות סטיישן יוקרתיות לא זכו מעולם לחיבת רוכשי הרכב, למעט נהגי מוניות בודדים.