מה עושים שלושה חזירונים בחדשות?
מה באמת קרה בסיפור של שלושת החזירונים? האם יש סיכוי שהזאב הרשע היה בכלל טוב? ואיך חזירונים מצליחים לתחזק שלושה בתים? סרטון של הגארדיאן מדגים איך נוצרות חדשות בעידן המחשב וההייטק
הגארדיאן הבריטי יצר סרטון פרסומת שהפך לוויראלי, ובו הוא מראה איך היה נראה הסיפור של שלושת החזירונים והזאב - לו היה מסוקר על ידי העיתון. הסרטון מדגים איך עובדת תעשיית החדשות המסורתית בשילוב אתר האינטרנט של הגארדיאן ואינטראקציה עם הקוראים שמבלים ברשתות החברתיות.
הסיפור מתחיל מהסוף: המשטרה מגלה שהזאב בושל בעודו בחיים על ידי החזירונים ומתחילה חקירה משטרתית וציבורית. תוך כדי הסיקור עולות שאלות שאגדת הילדים התמימה התעלמה מהן, האם באמת הזאב היה רשע, ואיך יכול להיות שהוא הרס בנשיפה את הבית מקש אם הוא בכלל היה אסמטי?
הסרטון המושקע שלא מבייש טריילרים הוליוודים מציג את הפילוסופיה החדשה של הגארדיאן, מערכת אקטואלית פתוחה, השואבת ידע והשראה מכל מקור לגיטימי. "פתיחות היא דרך הפעולה שלנו, דרך פעולה המבוססת על האמונה בהחלפת רעיונות, מידע ודעות", אומר העורך הראש של הגארדין. "הקמפיין נועד להפוך את הפילוסופיה הזו למציאות". לא ברור עדין איך בדיוק עובדת השיטה המתוארת, האם בעיתון מתייחסים לדעות של גולשים ברשתות החבריות או רק מודעים לקיומם, מה שבטוח שהסרטון שיצרו מתאר בצורה מעניינת איך ידיעה הופכת מכותרת - למשהו שמעסיק את אומת האינטרנט.