שתף קטע נבחר
 

למרות המחאה: 5% גידול במכירות אסם בישראל

מכירות אסם בישראל עלו אשתקד ל-3.32 מיליארד שקל, בהשוואה ל-3.16 מיליארד שקל ב-2010. הרווח התפעולי השנתי של החברה עלה ב-3.5% והסתכם ב-502 מיליון שקל. מכירות תחום מזון התינוקות טיפסו ב-2011 ב-16% ל-370 מיליון שקל

שבוע בלבד לפני שמנכ"ל אסם, גזי קפלן, צפוי לעזוב רשמית את תפקידו, חברת המזון פרסמה היום (א') את דוחותיה הכספיים לרבעון האחרון של 2011 ולכל השנה והציגה עלייה כמעט בכל הפרמטרים.

 

 

סה"כ מחזור המכירות של קבוצת אסם ב-2011 גדל ב-4% והסתכם ב-3.9 מיליארד שקל, לעומת מכירות של 3.8 מיליארד שקל לפני שנה. מכירות החברה לשוק המקומי הסתכמו ב-3.32 מיליארד שקל, בהשוואה ל-3.16 מיליארד שקל ב-2010 - גידול של כ-5%. הגידול במכירות בא לידי ביטוי בכל תחומי הפעילות בהן פועלת הקבוצה - התחום הקולינארי, חטיפים ודגני בוקר, מאפה והמשקאות, המזון המוכן והמזון לתינוקות.

 

מחזור המכירות ברבעון הרביעי של השנה הסתכם ב-941 מיליון שקל, לעומת 951 מיליון שקל ברבעון האחרון של 2010. הירידה נבעה בעיקר מעיתוי חגי תשרי.

 

הרווח התפעולי ב-2011 הסתכם ב-502 מיליון שקל, בהשוואה ל-485 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. ברבעון הרביעי הרווח התפעולי הסתכם ב-120 מיליון שקל, לעומת 116 מיליון שקל אשתקד. עיקר הגידול ברווח נבע ממהלכי התיעלות שנקטה הקבוצה שהתמקדו בחסכונות וסינרגיה במערך הייצור וההפצה וצימצום בהוצאות הפרסום ובעלויות המטה וההנהלה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: סיון פרג'
גזי קפלן מנכ"ל אסם
צילום: סיון פרג'
מומלצים