בשמים חדשים לחג
ברוח הניקיונות וההתחדשות שנושבת בנו לקראת הפסח, גם החשק לטיפוח אישי עולה ועם התקלפות הכובד של החורף מעלינו וכניסתו הרעננה של האביב - הבשמים הם הראשונים ללבלב. סקירת הניחוחות החדשים
נשים
לה פרירי
המותג היוקרתי לה פרירי משיק לרגל האביב שלישיית בשמים חדשים מסדרת ה-Life Thread בהשראת אבני חן לרבות ספיר, רובי ואמרלד. לראשון מביניהן ניחוח פרחי ורומנטי, השני עם נגיעות אוריינטליות אך אינו קליל ורענן ואילו האמרלד בעל ניחוח דומיננטי יותר.
גם העיצוב של הבקבוק מעניין; נראה כמו מבנה ארכיטקטוני מוקטן ושזור בחוטי הכסף, כשביניהם משובצות אבני קריסטל בהתאמה לבושם. מאחר שמדובר בבושם יוקרתי במיוחד, בימים כתיקונם המחיר בשמיים ולכן מומלץ לנצל את האווירה החגיגית ואת ההנחה המפנקת.
ריהאנה רעננה
לחובבות הפופ באשר הם, ריהאנה מפנקת בבושם Rebelle שהוא השני בסדרה של הזמרת הבועטת. למרות שמדובר בניחוח ילדותי, יש בו משהו חצוף, מתוק וכמובן קיצי. במיוחד לאור התו העליון שכולל תותים ושזיפים סגולים ונגיעות של ג'ינג'ר.
הבקבוק עצמו חביב, ומעוצב כעקב סטילטו בצבע אדום לוהט; הפקק גם הוא אדום וקשור בסרט מתנה מזהב ולאור המחיר האטרקטיבי, מדובר במתנה לוהטת לבנות העשרה.
הקיץ של לאנווין
אנחנו מקווים שאתן מחזיקות חזק, לכבוד Eclat d’Arpege, הבושם האביבי לבית האופנה לאנווין. מדובר במהדורה מודרנית של הבושם ארפז' האגדי שמתאים לנשים הבשלות שבינינו. כיאה למסורת של לאנווין, הניחוח תוסס וחושני ובהחלט יעשה לכן נעים בעונה החמה. הבקבוק עצמו מעוטר בשתי טבעות נישואין משולבות, כסמל לאהבה נצחית ואחרי שתתעלפו מהמחיר ההיסטרי לקראת החג, רוצו מהר, לפני שייגמר!
הו ולנטינה, ולנטינה!
ונמשיך עם Valentina, הניחוח של בית האופנה ולנטינו שמשלב מספר אלמנטים מפתיעים; כמהין לבן, יסמין, פריחת התפוז ותותי הבר. התוצאה היא ניחוח קלאסי ומודרני ובינינו, בושם שפשוט קל להתאהב בו.
מעבר להנחה, כל מי שתקנה את הבושם תתפנק בתחליב גוף 200 מ"ל בניחוח זהה. אהבנו.
מחיר (לפני 30% הנחה): 425 שקל ל-50 מ"ל, 570 שקל ל-80 מ"ל
קנזו פרחוני
בקנזו ממשיכים את מסורת הניחוחות של FloerbyKenzo עם Flower Tag; בושם פירותי עם חריפות תוססת שמגיעה בעיקר מעיצוב הבקבוק והקופסה בהשראת הפרגים האדומים. מדובר בשיתוף פעולה בין קנזו לבין עולם האמנות ואמן הגרפיטי הבריטי קיד אקנה.
למעשה, הבושם הוא פרשנות נשית לפרח הפרג בשיא פריחתו והניחוח נשי, אמנם כבד אבל עדיין קליל ונעים כשהתו העליון הוא פירותי לרבות ריבס, דומדמניות שחורות ואשכוליות.
ראלף הצבעוני
מעצב העל האמריקאי ראלף לורן חושף את הגרסה הנשית לנבחרת הבשמים הגבריים ומשיק את Big Pony נשים – קולקציה של 4 בשמים נמרצים ומלאי חיים המזמינים את הנשים המודרניות לבחור בעצמן את המשחק שלהן.
4 הבשמים החדשים צבעוניים, נועזים ושובבים בניחוח פרחוני, ויחד עם זאת, כל אחד מבטא עמדה ברורה וחד משמעית. בבסיס הבשמים צמד מרכיבים, הזוכים לניחוחות מתפרצים וייחודיים של פירות הדר, פירות, עלים ירוקים וריחות אוריינטליים המקבעים את הזהות ומעניקים טוויסט מיוחד.
תכולה: 50 מ"ל מחיר מומלץ לצרכן: 362 שקל
ראלף לורן:362 שקל 50 מ"ל
גברים
בון וויאג'!
בגזרת הגברים קבלו את Nautica Voyage לגברים הקלאסים והקלילים יותר. הניחוח עצמו כולל מרכיבים צמחיים שממריצים את הגוף, יחד אלמנטים ימיים עמוקים. התוצאה היא ניחוח גברי לוהט כשהתו העליו מורכב מעלים ירוקים ותפוחים טריים.
בכל הקשור לעיצוב הבקבוק, פשטות ומינימליזם הם שם המשחק; בקבוק זכוכית עם זוויות מלטשות ופקק כסוף המחובר למפרט כחול בהשראת המפרשיות. הכל ברוח קולקציות הבגדים של נאוטיקה.
ניחוח של אלופים
מותג הבשמים הותיק דוידוף, והבושם הלוהט Davidoff Champion; תו העליון שמעניק תחושה מיידית של רעננות לאור הברגמוט והלימון הנלהבים ואילו תו הלב משלב תמצית גלבנום עם מרווה ארומטית. הניחוח נחתם עם מוס אלון עמיד וקסום. הבקבוק מעוצב כמשקולת עבה, בעלת זיזים של זכוכית שחורה ובוהקת יחד עם חלק עליון ותחתון דמוי משקולות בגוון כסוף ומתכתי וישמש כמתנה מושלמת לאבא או לחם.
איסמיאקי עולה על המגרש
כדאי לשים לב גם ל-L’Eau d’Issey pour Homme Sport, ע"ע הבושם הטרי לבית איסי מיאקי. הפעם מדובר בגרסה הספורטיבית, שיש משהו בניחוח שמסמל את הנשימה של מטפס ההרים בהגיעו לפסגה והוא נוצר על ידי הבשם הנחשב ז'אק קוואלייר. תו הראש המרענן משלב ניחוח של ברגמוט ואשכולית, ממש כמו אוויר הפסגות ואילו תו הבסיס מלהטט בין הניחוח המעושן של השורש וגזע עץ הארז. בקבוק הזכוכית בגווני האפור, קצת משעמם (במיוחד לאיסי מיאקי) אבל הניחוח מפצה. עלינו.
הסודות של אנטוניו
גם אנטוניו בנדרס מפנק את קהל הגברים עם ניחוח גברי בדמות The Golden Secret; מדובר בשילוב מושלם בין תווי תבלין, עץ, עור ומנטה. אם נשים בצד את עיצוב הבקבוק הקצת מיושן (ואפילו מוגזם), מדובר בבושם שיתאים לגברים שסימנו וי על שנות ה-20 ורוצים להשאיר אחרי רושם בדמות ניחוח כבד ועוצמתי.
הקלאסיקה של זיפו
הבושם לגבר ZIPPO, נוצר בהשראת המותג האייקוני ולגמרי משמש כפריט אספנות. הניחוח עצמו חושני אך עדיין פירותי וארומטי כשהתו העליון כולל אשכולית, תפוח ועלי סיגליות ואילו תו הלב משלב בין ארז, וניל, וטיבר ופטצ'ולי. הבושם מגיע באריזה מטאלית ובמהדורה מוגבלת בצבעים מטאליים של ורוד, ירוק וטורקיז, כך שלגמרי שווה שיקשט את המדף באמבטיה.
רענן, גברי וחושני
חושניות חדשה ורעננה עוטפת את צווארו של הגבר של אונלי דה ברייב, מעניקה אקורד סיום מסתורי ומפתיע של טבק נרגילה. התווים של הבושם מזמינים למסע גברי, חושני ורענן המתחיל עם תווים עליונים מלאי חיים עם תפוח גרנד סמיט ירוק מתגבר הודות לתווים סקסיים ומפתים עם עלי מרווה דומיננטיים מתובלים בפלפל בורבון. הניחוח העוצמתי מסתיים בתווי בסיס גבריים הודות לעץ ענבר רענן, בנזואין ולסיום אקרוד סיום של עלי טבק ופטצ'ולי מאזן. מתנה מיוחדת לרגל ההשקה: כיסוי אופנתי לאייפון מבית דיזל על כל קניה.
לאמיצים בלבד, דיזל: 75 מ"ל – 464 שקל; 125 מ"ל – 520 שקל