שתף קטע נבחר
 

סובארו לגאסי (B4) ואאוטבק עברו מתיחת פנים

המשפחתיות הגדולות של סובארו עוברות עדכון אמצע החיים, ויוצעו עם מנוע 2.5 ליטר חזק מבעבר ויכולת דינמית משופרת. יפנאוטו: מתיחת הפנים אינה רלוונטית כרגע לישראל

סובארו לגאסי, המשווקת בישראל בשם B4, עוברת מתיחת פנים. שלוש שנים לאחר שהוצג הדגם הנוכחי, מקבלת הלגאסי חרטום חדש עם סבכה קדמית ופגוש שונים. בסובארו לא מסתפקים בעדכון המראה, ומבטיחים גם שיפורים משמעותיים ליכולת הדינמית. בין היתר בעזרת כיול מתלים והיגוי שונים, וקשיחות המרכב. המטרה המוצהרת: חווית נהיגה נוחה, שקטה ומהנה יותר. שינויים דומים בוצעו במקביל גם בגרסה הרב-שימושית של הלגאסי, האאוטבק הפופולרי בארה"ב.

 

עוד חדשות בערוץ הרכב של ynet:

 

סובארו לגאסי (B4) המחודשת ()
סובארו לגאסי (B4) המחודשת

 

מתיחת הפנים, שתוצג בתערוכת ניו-יורק בהמשך השבוע, כוללת גם שדרוג למנוע ה-2.5 ליטר. יחידת הבוקסר תפיק מעט יותר מומנט והספק בסל"ד נמוך מבעבר - 173 כ"ס ו-24.1 קג"מ, 3 כ"ס ו-0.5 קג"מ יותר מבעבר. בנוסף אמורה היחידה המעודכנת להציע אופי פעולה נוח יותר, תודות לניהול מנוע מעודכן. מפרט חלקי זה מתייחס לדגם האמריקני, אך יהיה רלוונטי כנראה גם ללגאסי ולאאוטבק הנמכרות בישראל.

 

מנוע השישה צילינדרים (3.6 ליטר) לא עבר שינויים, וימשיך להציע 260 כ"ס. לא ידוע על שינויים במנוע ה-2.0 ליטר הבסיסי, שאינו נמכר באמריקה ומהווה בישראל את עיקר המכירות. כן נמסר כי הלגאסי והאאוטבק המחודשות יציעו שדרוגים לאיכות החומרים ולאבזור בתא הנוסעים.

 

מחירי הדגמים לא צפויים להשתנות מהותית בישראל, אם יגיעו אלינו בהמשך השנה. מחברת יפנאוטו, יבואנית סובארו לישראל, נמסר ל-ynet כי נכון לשעה זו, מתיחת הפנים רלוונטית רק לשוק האמריקני, ועדיין אין תוכניות לשווקה בישראל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים