שתף קטע נבחר
 

מוטו-מוריני חוזרת לעולם הדו-גלגלי

היצרנית האיטלקית חוזרת לחיים עם דגם חדש לציון 75 שנים להיווסדה. עם דגם עירום מפלסטיקה, עיצוב שרירי ומנוע ותיק בנפח 1,200 סמ"ק

לא מעט מותגים דו-גלגליים איטלקים קטנים, בעלי היסטוריה עשירה ומפוארת, חוו טלטלות קיומיות בשנים האחרונות. קחו את מוטו גוצי למשל, או את MV אגוסטה, או אפילו בימוטה האקזוטית. כך גם מוטו-מוריני שהוקמה בבולוניה ב-1937, ואשר קרטעה במשך זמן רב ובסוף נאלצה לפשוט רגל כשהיא ממתינה למושיע.

 

עוד בערוץ הרכב של ynet:

 

  

לבסוף, לאחר שהוצעה במכירה הפומבית (אליה לא הוגשה שום הצעה), נרכשה החברה לפני כשנה על-ידי שני משקיעים איטלקיים. הסכום: כמעט וזניח במונחים של תעשיית הרכב, כשני מיליון יורו. למעשה, הצמד רכש את הזכויות על המותג, אבל הקים חברה חדשה בשם איגל בייק (Eagle Bike - בהשראת הנשר, סמל מותג מוטו-מוריני), בין היתר כדי להימנע מירושת החובות אותם צברה החברה.

 

כעת, כתשעה חודשים לאחר שהודיעה על חזרה לפעילות, חושפת מוטו-מוריני אופנוע חדש בשם רבלו 1200 ג'ובילו (Rebello 1200 Giubileo). זהו אופנוע עירום שרירי בעל עיצוב נאה אך לא יוצא דופן, וגימיק נחמד בדמות מושב אחורי נשלף-חשמלית, המאפשר לשמור על מראה של מושב בודד בעת רכיבת סולו.

 

שלדת הצינורות נושאת מנוע V-טווין המספק 130 כ"ס מנפח של 1,187 סמ"ק. מדובר במנוע הוותיק של החברה, אשר שימש במהלך שנות ה-2000 דגמים אחרים. באופן טבעי, שאר המכלולים איכותיים למדי, כמו מזלג הפוך של מרזוקי, בולם אוהלינס אחורי ובלמים רדיאליים של ברמבו.

 

 

מוטו-מוריני מעוניינת לייצר את הרבלו במהדורה מוגבלת של 600 יחידות ממוספרות בלבד, עם תג-מחיר של 14 אלף יורו, כולל שתי קסדות בעיצוב ייחודי של המותג. הזמנות מוקדמות ניתן לבצע באתר החברה, אך רק אם אתם מתגוררים באירופה.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים