שתף קטע נבחר
 

350 ניסאן פאת'פיינדר - לתיקון במוסך

חברת קרסו, יבואנית ניסאן, מודיעה על קריאה לתיקון לדגם הפאת'פיינדר. 350 יחידות של רכב השטח הגדול ייבדקו בשל חשש לכשל במושב החשמלי

חברת קרסו, יבואנית ניסאן לישראל, מודיעה על קריאה לתיקון לרכב הכביש-שטח, הפאת'פיינדר. בעליהם של 350 יחידות של הרכב גדול המידות יקבלו בקרוב לביתם הודעה המזמנת אותם להגיע למוסך מורשה של קרסו. זאת, במטרה לבדוק את מנגנון המושבים החשמליים, שעשוי לסבול מליקוי שיוביל לכשל בפעולתם. הקריאה לתיקון מגיעה בעקבות ביקורת פנימית שביצעה ניסאן, כך על-פי הודעת היבואנית.

 

קריאות לתיקון שפורסמו לאחרונה:

 

ניסאן פאת'פיינדר. חשש לכשל במושב החשמלי של הנהג (צילום: מתן גרפינקל) (צילום: מתן גרפינקל)
ניסאן פאת'פיינדר. חשש לכשל במושב החשמלי של הנהג(צילום: מתן גרפינקל)

 

בקרסו מסבירים כי במסגרת הקריאה לתיקון תיבדק הרתמה החשמלית של מושב הנהג. ליקוי בהתקנת הרתמה עשוי להוביל ללכידתה בין שלדת המושב למנגנון הרמתו, ולגרימת נזק לרתמה. במקרים קיצוניים זה עשוי לגרום להפסקת פעולת המושבים החשמליים, או לחלופין לתנועה לא רצונית של המושב. עובדה זו היא הסיבה להגדרת הקריאה לתיקון כקריאה בטיחותית, המחייבת ביצוע על-פי תקנות הרכב הישראליות.

 

מקרסו נמסר כי הלקוחות שרכבם מעורב בקריאה לתיקון, יקבלו הודעה לביתם בימים הקרובים. בעלי פאת'פיינדר יכולים לבדוק גם באופן יזום אם רכבם נכלל בקריאה לתיקון, באמצעות אתר ניסאן או מוקד שירות הלקוחות של היבואנית (3575*). הבדיקה והתיקון, אם יידרש, יבוצעו ללא תשלום מצד הלקוח ויארכו בין 30 דקות (רק בדיקה) לשעה ורבע (בדיקה ותיקון), כך על-פי חברת קרסו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ניסאן פאת'פיינדר. לבדיקה במוסך
צילום: מתן גרפינקל
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים