הונדה מעדכנת את ה-PCX, גם בארה"ב
הקטנוע המצליח והמעניין של הונדה, בעל מערכת עצור-סע חסכונית, זוכה במנוע מעודכן ובגרסת 150 סמ"ק עבור השוק האמריקני
בשלהי 2009 הציגה הונדה את ה-PCX, קטנוע קטן עם עיצוב עתידני, חישוקים גדולים יחסית ומנוע מוזרק מקורר מים המציע טכנולוגיה ייחודית בעולם הדו-גלגלי - מערכת דימום מנוע בעצירה, המבטיחה לסייע לצריכת דלק נמוכה במיוחד. ה-PCX נועד להיות קטנוע שישווק בכל רחבי העולם בגרסאות זהות, כולל ארה"ב והמזרח הרחוק. באירופה הפך ההונדה ללהיט מכירות, וב-2011 היה לדו-גלגלי הנמכר ביותר.
עוד בערוץ הרכב של ynet:
- סכנה כבדה: 50% מהמשאיות עם ליקויי בטיחות
כעת מציגה הונדה גרסה מעודכנת, עם מעט מאד שינויי עיצוב ומכלולים, למעט מנוע 125 חדש בעל מאפיינים דומים: ארבע פעימות, קירור מים והזרקת דלק. בהונדה טוענים לתפוקה משופרת, למרות שלא נוקבים בנתונים רשמיים. לטענתם, צריכת הדלק שופרה עוד יותר.
בנוסף מציגה הונדה גם גרסת 150 סמ"ק, אשר תחליף בארה"ב את ה-125, ולכן תורשה - בהתאם לתקנות פדרליות - לנוע בדרכים מהירות. ההבדלים: ללא מערכת עצור-סע, בסיס הגלגלים ארוך בס"מ, קדח הבוכנה צמח במעט, יחס הדחיסה ירד במעט ולבולם הזעזועים האחורי מהלך ארוך מעט. ה-150 כבד בשני ק"ג מאחיו המוכר.
שיווק ה-PCX המחודש צפוי להתחיל באירופה בקיץ הקרוב, וככל הנראה יגיע גם ארצה בסמיכות דומה.
- הכתבה באדיבות אתר דו"גרי