המשחק החדש של יוצר דום
ג'ון רומרו, שלימד את כולנו איך לירות בגוף ראשון, עובד כרגע על Ghost Recon, אבל מתכנן חזרה למסורת Doom, שהביאה לו תהילה
חלוץ ז'אנר הפעולה מגוף ראשון ג'ון רומרו הקים לאחרונה חברה חדשה בשם Loot Drop עם חברים ותיקים מאולפני id ו-Ritual. כך מדווח יורוגיימר. הפרוייקט הנוכחי שלהם הוא עבור יוביסופט - משחק אסטרטגיה בשם Ghost Recon Commander, אחד מלפחות שלושה משחקי Ghost Recon שיוצאים השנה (השניים האחרים הם Future Soldier ו- Ghost Recon Online).
עוד ב-Games:
גוסט ריקון קומנדר מתואר כ"משחק של קרבות אסטרטגיה מהירים לפייסבוק" - הבטא הפתוחה שלו צפויה להתחיל בסביבות תאריך השקת Future Soldier, ה-22 במאי - אבל רומרו כבר מתכנן את הכותר הבא, והוא מבטיח שזה יהיה משחק יריות בגוף ראשון.
בחזרה שלו לזירת הפעולה מגוף ראשון, אותה עזר ליצור עם Wolfenstein 3D ו-Doom, ואותה עזב בבושת פנים עם Daikatana לפני תריסר שנים, רומרו מתכנן משחק מהיר, ללא מחסה וללא אפשרות לספוג הרבה קליעים, כותר שכנראה מבוסס כמו פעם על תנועה בלתי פוסקת והתחמקות.
בשיחה עם יורוגיימר הזכיר רומרו את המשחק אבל לא רצה להיכנס בשלב זה לפרטים. "הצורה שבה משחקים היא מה שמצפים מ-Shooter, אבל המצב שלך, העטיפה העלילתית ומנגנון התגמול הם כולם יחודיים. אני לא מעוניין לרדת יותר לפרטים לפני שאני קרוב להשקה - כבר למדתי את הלקח שלי לגבי לדבר מוקדם מדי על פיצ'רים ותאריכים".
"הרבה מצורת התנועה במשחקי יריות מגוף ראשון היום נובעת מבקרי המשחק של הקונסולות; אי אפשר לשחק מהר ומדויק איתם, אז מפתחים היו צריכים לשנות את העיצוב כך ששחקנים יוכלו לפצות על כך... אבל אני שחקן מחשב ועכבר: אני אוהב סיבובי 180 מהירים, טיווח מהיר, ירי מהיר, תנועה מהירה. אז כל מה שהוא לא כזה - כל משחקי היריות המדורנים המודרניים שהם בעצם מסלול שרץ דרך שלב ליציאה, ללא חופש תנועה - זה לא מעניין אותי".