אולי די עם טיי דאי?
שטיפות הצבע ההיפּיות שנראה באופנת הקיץ מדירות שינה מעיני כתבנו, הוא מתנחם בקולקציות קפסולה מרגשות באופנת הנשים ובמותג נעליים איטלקי לגברים, הקיץ עוד לא כאן אבל האווירה בהחלט מתחממת. חדשות האופנה
תרבות המאיה
מעצבת האופנה מאיה נגרי משיקה העונה 3 קולקציות נפרדות לרבות קולקצית אביב שאפשר למצוא בחנויות בימים אלה, קולקצית קפסולה בשם M12 וקולקציה קיצית שתגיע לחנויות עם העליה בטמפרטורות בתחילת החודש הבא. "הלקוחה באה לקנות אצלי סגנון", מכריזה נגרי והיא יודעת על מה היא מדברת. כתב ידה יוצא הדופן בא לידי ביטוי באלמנטים גיאומטריים בחולצות ובמכנסיים, צלליות ארוכות בדגמים פיסוליים וג'קטים שיחממו לכן את הגרדרובה במהלך כל השנה.
- לכל חדשות האופנה באתר לאשה
מה שזה אומר מבחינתכן הן שמלות פשתן, מכנסים בגזרה רחבה ובאורך לוהט של 7/8 (אם כי לא תמיד מחמיא, תלוי במבנה הגוף), טוניקות, ג'קטים וקרדיגנים עם משחקי שקיפויות מעניינים. נגרי לא מזניחה את פריטי הערב ומעניקה פרשנות מדויקת לשמלה השחורה והקלאסית. סקאלת הצבעים מקבלת רענון עם צהוב-בננה, אדום, ירוק, בריק וכחול-נייבי ומעבר לטווח המידות הנדיב (36-46), מדובר בגזרות מחמיאות במיוחד ומכאן המחיר. הברטלייק בהתאם.
טווח מחירים: 390-980 שקל
ניתן להשיג: הרותם 1א', מושב רשפון, המייסדים 49, זכרון יעקב, ז'בוטינסקי 132 (כיכר המדינה), רוטשילד 1, תל-אביב
הפריפריה מול העיר הגדולה
בטח כבר שמתם לב לקמפיין החדש והבועט של רשת TNT שמכריז כי Tel Aviv is Old. בסרטון הקמפיין אפשר לראות את אחד הדוגמנים הצעירים מפוצץ את הבועה התל-אביבית, בהשראת המחאה החברתית של הקיץ האחרון, כשהרעיון הוא שהדור הצעיר לא נרתע ממרד במוסכמות. בין אם נסכים עם האמירה או לא, מדובר במהלך מעניין, במיוחד אחרי שברשת קסטרו הכריזו לפני כשנה שהם "האנשים של העיר הזאת", כלומר תל-אביב ובטי אנד טי החליטו ללכת על שאר הארץ.
בסופו של דבר, מי שמקפיד לפקוד את חנויות הרשת הצעירה הם לרוב בני-נוער וחיילים, וזו דרך יצירתית ומקורית לעשות טוב לפריטי הלבוש הממוצעים של טי אנד טי. במיוחד לאור הקמפיין הקודם שבעיניי היה פחות מוצלח. בשורה התחתונה, לצעירים יש למה לחכות בעונה הבאה.
צעד איטלקי
בפינתנו "מה חדש בגזרת נעלי הגברים", קבלו את המותג Alberto Guardiani שנחת לאחרונה בבוטיק אברהם. השמחה כפולה מכיוון שבנוסף לדגמי הקיץ, מדובר בקולקציית קפסולה היסטרית בשיתוף פעולה עם המגזין Wallpaper.
מה שזה אומר מבחינתכם הם בסך הכל שני דגמים לרבות מוקסינים ונעלי שרוך בשלל צבעים. הבשורה הרעה: מדובר במותג איטלקי יוקרתי, ובהתאמה - בהשקעה כלכלית. כדי להקל עליכם, בוטיק אברהם מפנק את קוראי המדור בהנחה על דגמי הקפסולה וכל מה שתצטרכו לעשות הוא לבוא עם המדור הזה מודפס או להציגו בסמארטפון שלכם בעת הרכישה.
טווח מחירים (קולקציית קפסולה): 2,200-2,400 שקל (לפני 10% הנחה לקוראי המדור)
ניתן להשיג: בוטיק אברהם, ה' באייר 26, כיכר המדינה, תל-אביב
פרנץ' טוסט
בפרנץ' קונקשן משיקים את הקולקציה הקיצית עם אלמנטים מעולם הרודיאו, לרבות הסקיני המסורתי של המותג, שמלות דנים עם שטיפות טיי-דיי (שמדירות שינה מעיניי) וחולצות מכופתרות משובצות. יש גם פריטים בסגנון נשי ורך יותר כמו חולצות משי, טוניקות קצרות ומשום מה בחרו לדבוק גם העונה בטרנד הקולור-בלוק הלעוס. בהמשך העונה מבטיחים אווירת בוהו שיק בקולקציה הנשית, צבעים פסטליים והטיי דיי שימשיך לקשט את השמלות והחולצות.
בקולקציית הגברים תמצאו גזרות נקיות ומינימליסטיות עם אלמנטים שיוצרים עניין בפלטת צבעים עמומה לרבות אפור על גווניו, חום עם שטיפות שונות ונגיעות של כחול-רויאל או ירוק. כיאה למסורת יש גם שלל חולצות משובצות וחולצות טי שיתאימו לאלה מבינינו שכבר סימנו וי על שנות העשרים לחייהם וסריגי קיץ קלים לעונת המעבר.
טווח מחירים: נשים, 99-1,078 שקל, גברים, 179-998 שקל
ניתן להשיג: קניון רמת-אביב
ורסאצ'ה קלאסה
ונסיים עם בשורה משמחת לחובבות משקפי שמש יוקרתיים: בית האופנה ורסאצ'ה משיק מהדורה מוגבלת של משקפי שמש אלגנטיות וגלאמיות לנשים. מדובר בדגמים קלאסיים כשקווי המתאר של המודל (העשוי אצטייט) משחזרות דגמי רטרו קלאסיים עם מסגרת רחבה ועדשות מעושנות.
לוגו המדוזה האייקוני של ורסאצ'ה מוטבע על ידיות המשקפיים וכמובן שהם מגיעים יחד עם נרתיק משקפיים שיכול לשמש כתיק ערב. ותעשו לי טובה: אל תיבהלו מהמחיר. זה ורסאצ'ה אחרי הכל.
מחיר: 1,600 שקל
ניתן להשיג: בריל, ויצמן 28 גבעתיים, רשת הדור השלישי, כפר-סבא, גבעתיים ופתח-תקווה ובחנויות האופטיקה ברחבי הארץ