סופר־פארם: תוכן שיווקי במסווה של הצגת ילדים
החברה מציעה למתנ"סים בחינם את ההצגה "דובי לייף", בהשתתפות דוב ממותג. ההצגה מיועדת לילדים בני 6-2, קהל שאינו יודע להבדיל בין תוכן רגיל לתוכן שיווקי
סופר־פארם מקדמת את המותג הפרטי שלה לייף גם באמצעות הצגות ילדים. החברה מציעה למתנ"סים את ההצגה "דובי לייף" - שבה מככב, בין השאר, דוב הממותג תחת המותג הפרטי של רשת הפארם.
ההצגה מיועדת לילדים בני 6-2, קהל שאינו יודע להבדיל בין תוכן רגיל לתוכן שיווקי. כמו כן, תחת המותג לייף סופר־פארם מציעה מגוון רחב של מוצרים לילדים בגילים הללו, כגון כוסות, בקבוקים וכדומה. ההצגה ניתנת למתנ"סים בחינם, כאשר כל מתנ"ס מחליט אם לגבות כסף מההורים.
מהחברה נמסר בתגובה: "סופר־פארם מממנת את הפקת הצגת הילדים 'הרפתקאות דובי לייף' זו השנה הרביעית ותורמת מדי שנה כ־100 הצגות למתנ"סים שונים בכל רחבי ישראל בעלות שנתית של כחצי מיליון שקל. עד סוף 2012 תשקיע סופר־פארם כ־2 מיליון שקל בתרומה זו. ההצגה נכתבה והופקה על ידי אבי דור המתמחה בהצגות ילדים. בהצגה מסרים על כללי התנהגות, אחריות בין חברים וחיבור לנופי הארץ. היא איננה כוללת תוכן שיווקי משום סוג שהוא. התרומה זוכה להערכה רבה, כפי שמעידים עשרות מכתבי התודה שאנו מקבלים".
סניף סופר פארם
צילום: אסף עברון
מומלצים