2011: המפקח על הבנקים קיבל יותר מ-22 אלף תלונות מאזרחים
5,889 פניות ותלונות בכתב של לקוחות הבנקים וחברות כרטיסי האשראי, הגיעו לפיקוח על הבנקים בשנת 2011, זאת בנוסף לכ-17 אלף פניות בטלפון. כך עולה מהדו"ח השנתי שמפרסם הפיקוח על הבנקים בתחום פניות ותלונות הציבור שפורסם היום.
26% מהתלונות נמצאו מוצדקות. לפי דירוג בנק ישראל, בנק מזרחי טפחות קיבל את הציון הנמוך ביותר. הפועלים ולאומי נמצאים במקומות הראשונים.
(אליצפן רוזנברג)
מומלצים