שטראוס מים תעסיק במוקד 30 בעלי מוגבלויות
בימים אלו יצאו לדרך שני קורסים של "Call יכול" בהם מכשירים 30 אנשים עם מוגבלויות להפעיל מוקד שירות טלפוני ובחודש הבא צפוי להיפתח קורס שלישי
חברת "Call יכול" המשלבת במעגל העבודה אנשים עם מוגבלויות תפעיל מוקד שירות טלפוני עבור שטראוס מים שיופעל על ידי אנשים עם מוגבלויות.
- 28% מהעובדים עם המוגבלות חשים אפליה
- אנשים עם מוגבלות מהווים ערך מוסף לעבודה
בימים אלו יצאו לדרך שני קורסים של "Call יכול" בהם מכשירים 30 אנשים עם מוגבלויות להפעיל מוקד שירות טלפוני ובחודש הבא צפוי להיפתח קורס שלישי.
במסגרת הקורסים, נציגי "Call יכול" עוברים מסלול הכשרה זהה לקורסי השירות הרגילים של שטראוס מים ישראל. כמו כן, מוקד "Call יכול" יימדד על פי פרמטרים של איכות השירות כפי שקיימים במוקדים הרגילים של שטראוס מים ישראל.
אמיר בר נתן, מנכ"ל "Call יכול" אמר: "אנו שמחים על כך ששטראוס מים הרימה את הכפפה ובחרה בחברה כספק להפעיל את אחד ממוקדי השירות שלה אשר יתבסס על אנשים עם מוגבלויות. אני סמוך ובטוח שהחברה תהנה מעובדים בעלי כוח רצון, אופטימיים שיודעים להעניק שירות מעולה".
דרור מורד, מנכ"ל שטראוס מים ישראל אמר: "אנו גאים לחבור ל-'Call יכול' ולהעניק גם לבעלי מוגבלויות הזדמנות תעסוקתית שווה והוגנת".
"Call יכול" הינו מיזם אשר משלב במעגל העבודה אנשים עם מוגבלויות ונותן להם הזדמנות שווה להשתלב בחברה. העובדים המועסקים הינם בעלי קשת רחבה של מוגבלויות: ישובים על כסאות גלגלים, נעזרים בקביים, לקויי ראייה, פגועי נפש ועוד. טווח הגילאים הוא: 20-65 שנים והם מגיעים מהמגזר הערבי והיהודי מרחבי הארץ.
צילום: jupiter
מומלצים