שתף קטע נבחר
 

סי-דו משיקה בארץ את דגמי 2012

כמו בכל שנה, יצרנית אופנועי הים חשפה את שלל דגמיה באגם הקטן של פארק דרום. היינו שם, ונרטבנו כהוגן

לפני מספר שבועות נודעו לראשונה החידושים ששולבו בקו דגמי אופנועי הים החדשים של סי-דו מבית בומברדייה - מהיצרניות הבולטות בתחום, המשווקת בישראל על-ידי עופר אבניר. ואתמול (ב') קיבלנו הזדמנות ראשונה לערוך עמם היכרות, ברכיבת התרשמות בפארק דרום בתל אביב.

 

עוד בערוץ הרכב של ynet:

 

והחדשות: מגמת חדירת מערכות בקרה ועזר אלקטרוניות, המוכרות ביישומים שונים מעולם הרכב הארבע והדו-גלגלי, נמשכת ואף מואצת. אצל סי-דו החל המהלך לפני מספר שנים עם ה-iControl, מערכת המשלבת מצערת אלקטרונית, בחירה בין שני מצבי רכיבה (ספורט או תיור), שליטה על גובה החרטום ועל מערכת בלימה. המערכת ששולבה עד כה רק בחלק מהדגמים, תקנית כעת בכולם.

 

הבולטים בדגמי 2012 הם ה-RXP X 260 RS הדו-מושבי, וה-RXT X 260aS התלת-מושבי. שניהם זכו השנה לעיצוב גוף חדש לטובת יעילות ויציבות גבוהות יותר, כולל כנפונים מתכווננים שנועדו אף הם לשיפור יציבות. המנוע בשני הדגמים הוא רוטאקס ארבע-פעימתי בנפח 1.5 ליטר, עם מגדש-על ומצנן-ביינים. ההספק המרבי, לא תופתעו לשמוע, עומד על 260 כ"ס. מחירו של ה-RXP עומד על 92 אלף שקל, ואילו ה-RXT הכולל מערכת מתלים מתכווננת, משווק ב-112 אלף שקל.

 

אל צמד דגמי השרירנים מצטרף ה-GTR 215, דגם חדש לחלוטין שנועד לגשר בין משפחת ה-GTI-GTS הסולידית לבין ה-RXP הקרבי. ל-GTR אותו מנוע רוטאקס עם מגדש-על, אך ההספק המרבי ירד ל-215 כ"ס "בלבד". מחירו של ה-GTR הוא 79 אלף שקל. שאר הדגמים, כולל משפחת ה-GTX היוקרתית, נותרו ללא שינוי.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רונן טופלברג
סי-דו, בפארק דרום
צילום: רונן טופלברג
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים