שתף קטע נבחר
 

הונדה חושפת את דגמי המוטוקרוס של 2013

גם היצרנית היפנית הגדולה מכולן משחררת פרטים ותמונות על דגמי השנה הבאה בקטגוריית המוטוקרוס, עוד השנה. זוכרים את חוק הספורט המוטורי?

לאחר שסיפרנו לכם על עדכונים וחידושים בארסנל דגמי השטח הייעודיים של ק.ט.מ וקאוואסאקי, מגיע תורה של הונדה. בתפריט דגמי המוטוקרוס - מזלג מהפכני ללא קפיצים וגרסה מיוחדת לילדים.

 

עוד בערוץ הדו-גלגלי של ynet:

 

 

באופן טבעי, עיקר החידושים הגיעו לאח הבכור במשפחה, ה-CRF450F, הזוכה בדגמי 2013 לשלדת אלומיניום חדשה וקלה יותר, דור חמישי לשלדות האלומיניום של משפחת ה-CRF. אלא שכאמור, החידוש המעניין ביותר הוא ללא ספק המעבר לשימוש במזלג קדמי הפוך חדש מבית קאייבה, העושה שימוש בטכנולוגייצת שסתומי אוויר במקום קפיץ קונבנציונלי.

 

באופן טבעי, עיקר החידושים הגיעו לאח הבכור במשפחה, ה-CRF450F, הזוכה בדגמי 2013 לשלדת אלומיניום חדשה וקלה יותר, דור חמישי לשלדות האלומיניום של משפחת ה-CRF. אלא שכאמור, החידוש המעניין ביותר הוא ללא ספק המעבר לשימוש במזלג קדמי הפוך חדש מבית קאייבה, העושה שימוש בטכנולוגיית שסתומי אוויר במקום קפיץ קונבנציונלי.

 

מלבד יתרון המשקל שמעניק המזלג-בלי-קפיץ (800 גרם), בהונדה טוענים - כצפוי כמובן - כי שיטה זו מאפשרת פעולה טובה יותר של המתלה הקדמי. הלחץ הסטנדרטי במזלג עומד על 33PSI והוא ניתן לכיוון בעזרת שסתום בראש המזלג - בהתאם למשקל הרוכב, סגנון ותוואי הרכיבה. מאחור ניתן למצוא זרוע אחורית חדשה מאלומיניום, המאפשרת מיקום נמוך יותר של הבולם האחורי. המנוע עבר עדכונים קלים בלבד, האמורים להעניק לו תוספת כוח בסל"ד נמוך.

 

האח הקטן, CRF250F, זכה בפחות שינויים, אך אלה כוללים עדכונים קלים למנוע, מזלג קדמי (Showa) עם קפיצים חדשים וקשיחים יותר, בולם אחורי עם שינויים קלים וכיול שונה וכמובן - כמו האח הבוגר, עדכוני גרפיקה ופלסטיקה.

 

נוסף לשני דגמי המוטוקרוס הפופולאריים, הציגה הונדה את ה-CRF110F, אופנוע מוטוקרוס לילדים בני 8 עד 11. האופנוע קטן המידות פשוט לתפעול ואחזקה, ומצויד במנוע קירור אוויר המספק פחות מחמישה כ"ס, וכולל עם מתנע חשמלי.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים