שתף קטע נבחר

תקלה אירעה ב"עקוב אחרי" והתא הקולי של בזק

שירות *72 לא עבד מהבוקר ואי אפשר היה לשנות הגדרות בתא הקולי. בתי עסק לא הצליחו לאתחל או לבטל את שירות "עקוב אחרי" כדי לנתב שיחות למוקד שירות חיצוני. בזק: "החברה עשתה כל שביכולתה להשיב את השירות"

תקלה ארצית אירעה היום (ג') בבזק: שירות "עקוב אחרי", 72*, לא פעל מהבוקר וכן היתה תקלה בתא הקולי - ניתן היה לשלוף הודעות אבל אי אפשר היה לשנות הגדרות. התקלה תוקנה בסביבות השעה 19:00.

 

  • גולן טלקום: "הגענו ליותר מ-50 אלף לקוחות"

 

סמנכ"ל באחת מהחברות שמספקות שירות לבתי עסק מספר: "אנחנו מפעילים מוקדי שירות עבור גופים אחרים, בין השאר שירות מענה טלפוני. הלקוחות שלנו מפעילים את השירות באמצעות עקוב אחרי של בזק. הלקוחות, ומדובר בבתי עסק מהגדולים בארץ, הגיעו הבוקר למשרד ולא הצליחו לנתק את הכוכבית עד עכשיו - במקום שהם יענו לשיחות - הן הגיעו כולן אלינו, במשך כל היום. למיטב הבנתי, אי אפשר להפעיל את השירות ואם הופעל קודם לכן, אי אפשר לבטלו. 

 

"כלומר, הלקוחות שלנו חווים את התקלה בצורה קיצונית. הם מפסידים שיחות של לקוחות מתעניינים ומפספסים לקוחות שצריכים שירות. בשיחות שניהלנו עם גורמים מסויימים בבזק נמסר כי התקלה עדיין לא תוקנה ולא ידוע צפי לתיקונה".

 

לקוחת בזק כתבה ל-ynet כי השירותים לא עובדים מהלילה, וכי יש תקלה בתא הקולי וגם בשירות שיחה מזוהה (*43 ו*42). במוקד שירות הלקוחות 199 אמרו ל-ynet: "יש תקלה כללית בכל הכוכביות, הדבר בטיפול, אין צפי לתיקון". אולם בבזק מדגישים כי התקלה אירעה אך ורק בתא הקולי וב"עקוב אחרי".

 

מבזק נמסר בתגובה: "משעות הבוקר קיימת תקלה בהפעלת שירותי עקוב אחרי והתא הקולי. בזק מתנצלת על התקלה ועשתה כל שביכולתה להשיב את השירות בהקדם האפשרי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
בזק. מתנצלים
צילום: גיל לרנר
מומלצים