שתף קטע נבחר

500 שקל הנחה בשילב על הזמנת לידה

בשילב נלחמים בתדמית היקרה ומבקשים להגדיל את מספר הזמנות הלידה ברשת: לקוחות בהריון יצורפו חינם למועדון VIP ויקבלו 500 שקל הנחה החל מקנייה של 3,500 שקל, או 4,500 שקל בהזמנת לידה שכוללת עגלה. באתר האינטרנט מוכרים גם מוצרים זולים שלא נמכרים בחנויות

רשת מוצרי התינוקות שילב מבקשת להגדיל את מספר הזמנות הלידה שנעשות ברשת. בהתאם לכך, הרשת משקיעה 2 מיליון שקל בהשקת מועדון לקוחות VIP ייעודי לנשים בהיריון. במקביל, שילב החלה למכור מוצרים באתר האינטרנט שלה, כולל "זירת סנסציות" שם נמכרים מותגים זולים מהמותגים שנמכרים בדרך כלל ברשת.

 

כל הריונית תקבל כרטיס מועדון VIP, ספר שמות במתנה,  וכרטיס הטעון בהנחה בשווי 500 שקל למימוש במסגרת הזמנת לידה בלבד, לקנייה ללא עגלה החל מ-3,500 שקל, או בהזמנת לידה שכוללת עגלה ב-4,500 שקל ומעלה.

 

הכרטיס הנטען לא מהווה מתנה של 500 שקל לבזבוז בחנות, אלא הנחה מחושבת, כזאת שבאה לעודד נשים לערוך הזמנות לידה בשילב. באותיות הקטנות נאמר כי לא יתאפשר מימוש חלקי של כרטיס ההטבה, הוא לא יכול לשמש כמקדמה בגין העסקה, הוא אישי - כך שאי אפשר לאחד כמה כרטיסי הנחה בקנייה אחת, הוא לא תקף בחנויות העודפים או בחנות האינטרנטית של שילב והוא תקף לאותו חודש בלבד. כלומר, יש לך חודש להחליט אם את רוצה לערוך הזמנת קנייה בשילב או ברשת אחרת.

 

"לא היתה אצלנו ירידה בהזמנות לידה"

כרטיס מועדון ה-VIP תקף לשנה וניתן בחינם בניגוד לכרטיס מועדון הלקוחות הרגיל שעולה 50 שקל. והוא מעניק הטבות כמו ספר שמות, קופה מהירה (ב-13 הסניפים הגדולים של הרשת, שאף ימותגו מחדש כ"שילב הריון"), ליווי אישי בחנות, יועצת VIP, מספר טלפון המיועד לנשים בהריון בלבד והנחות ייעודיות.

 

אחרי הלידה, חברות המועדון יקבלו חבילה בשווי למעלה מ-200 שקל שכוללת בין היתר חיתולים, מטרנה, בקבוק ומוצץ.

      

מנכ"ל שילב ענת לוין צופה עלייה של 20% במכירות בעקבות המהלך השיווקי. "המטרה היא לגרום ליותר נשים בהיריון להיכנס לשילב", היא מסבירה. "לא היתה ירידה אצלנו בהזמנות לידה, אלא שזה תחום שדורש להיות כל הזמן עם יד על הדופק.  אי אפשר לשמור על 38 שנות מובילות  בלי ליצור מהלכים אסטרטגיים כל 3 שנים".

 

התדמית של שילב יקרה.

 

"זה לא מדויק לומר שאנחנו יקרים יותר, אך אנחנו מודעים לתדמית. המוצרים אצלנו בתמהיל שונים מהמוצרים ברשתות האחרות כך שקשה להשוות את המחירים.  המוצרים שאנחנו מוכרים עוברים בדיקה קפדנית לא רק אצל היצרן והיבואן אלא גם אצלנו ברשת, והם באיכות הטובה ביותר. לא תממצאי אצלנו רהיטי סיבית למשל, אלא רק MDF".

 

חנות הסנסציות: מוצרים שלא נמכרים בחנויות

לפי לוין, המחירים בסקציות מסוימות ברשת נמצאים במגמת ירידה. "מחירי העגלות אצלנו ירדו בממוצע באלף שקל", היא טוענת. :מוצרי טייני לאב הוזלו ב-20% - חלק הוזלו במסגרת מבצעים וחלקם במסגרת הורדת מחירים. אנחנו מתמודדים מול תחרות קשה בצעצועים ובביגוד".

  

שוק מוצרי התינוקות מוערך בכמיליארד שקל בשנה. שילב אוחזת בכ-30% מהשוק עם 50 חנויות, כשהיעד הוא להגיע ל-60 חנויות בשנה-שנתיים הקרובות. המתחרות שלה הן רשתות כמו ד"ר בייבי, מוצצים, בייבי סטאר, החנות בירכא וכן קניות דרך האינטרנט מחו"ל. עקב כך, דרך נוספת של שילב להתחרות במגרש המתרחב היא זירת מכירות חדשה באתר האינטרנט שלה.

 

שילב החלה לתפעל אתר סחר אלקטרוני באתר, כשהמחירים בו זהים למחירים בחנויות - למעט חנות הסנסציות. בזירה הזאת, נמכרים מוצרים זולים יותר, שאפשר למצוא אצל המתחרים ועד כה לא נמכרו בחנויות שילב. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים