עוזרים לסחים: פרו בונו ברשת
גולשים רבים רוצים לעזור לסחים, אחרים עסוקים בנעיצת סיכות בילדים חולי סכרת. לא, הרשת לא השתגעה – בסך הכל מדובר בקמפיינים למען שתי עמותות
הרשת מתגייסת להצלת הסחים. בימים האחרונים מופצות ברשת תמונות של גולשים המחזיקים בשלטים עליהם מודפסים משפטים כמו "החלטתי לעזור לסחים", "אם אני לא אעזור לסחים, מי כן?" ועוד. מאחר שחלק מהמצולמים נראים סחים בעצמם, בלי להעליב, מובן כי לא מדובר באמת בפעילות שמטרתה להגביר את הרכישה בחנויות יד שנייה וסידור הפוני הצידה.
אז מה זה כן? סח"י הם ראשי תיבות של סיירת חסד ייחודית, עמותה הפועלת לאיתור בני נוער בסיכון, והופכת אותם לשגרירים של נתינה. התוכנית פועלת מ-2009 בעיקר בפריפריה, ותוכלו לקרוא עליה עוד כאן.
כדי ליצור מודעות לסח"י ולקדם את אירוע ההתרמה הקרוב, החליטו חברי משרד הפרסום Ph ליצור פעילות מקדימה ולבקש מכל מי שהם מכירים להעלות לרשת תמונה של עצמם מחזיקים בשלט. אם גם אתם רוצים להשתתף בפעילות, אתם מוזמנים להקליק כאן ולהדפיס את השלט שלכם.
Ph הם גם אלו העומדים מאחורי הסרטון הוויראלי במסגרתו גולשת בשם אילנה הציעה לשלם כחמישים שקלים למי שיגיע לביתה לעשות לה "קיצי''. הסרטון עלה לפני כשבוע וחצי לרשת וצבר קצת יותר ממאה אלף צפיות.
פינסולין
מהלך נוסף שעלה היום לרשת מבקש להגדיל את המודעות לסוכרת נעורים, ולעודד מתן תרומות לאגודה לסוכרת נעורים. לקמפיין קוראים פינסולין, שילוב שמו של אתר שיתוף התמונות פינטרסט עם המילה אינסולין. הגולשים מתבקשים לסייע בהפצת המסר באמצעות כניסה לעמוד הפעילות, וביצוע Repin (נעיצה - פעולת השיתוף בפינטרסט) ובכך להפנים בצורה חוויתית ואינטראקטיבית את המסר שאלפי ילדי סוכרת נעורים נדקרים (PIN באנגלית) 12 פעמים ביום בכדי להישאר בחיים.
הקמפיין הוא בינלאומי ואחת ממטרותיו היא להגיע למיליון נעיצות (כלומר מיליון שיתופים) על ידי גולשים ברחבי העולם. תאריך היעד הוא יום המודעות הבינלאומי לסוכרת נעורים אשר יתקיים ב-14 בנובמבר 2012. בהצלחה.