שתף קטע נבחר

מנכ"ל תנובה מסכם שנה למחאה: חטפנו מהלומה

אריק שור: "פתחנו פרק חדש עם הצרכנים. כל מוצר חדש יהיה לו ערך ברור - תזונה בריאה, טעם ונוחות, במחיר הוגן". לדבריו, החברה הפיקה לקחים במסגרת הדור הבא של הקוטג': "נצא עם קוטג' בטעמים באותו מחיר, למרות שזה עולה לנו יותר"

"כשהגיעה המחאה הגדולה ב-2011, מחאת הקוטג' ואחריה המחאה נגד תנובה, חטפנו מהלומה לא פשוטה שמערבלת אותך ואתה צריך לבוא לראות מה אתה עושה ואיך אתה עושה", כך אמר היום (א') מנכ"ל קבוצת תנובה, אריק שור. שור אמר את הדברים בכנס מזון בעידן החדש, שעורכת התאחדות התעשיינים, במסגרת פאנל "חכמת ההמונים - צרכני העתיד".

 

 

לדבריו, "אנחנו מונופול בחלב, בערך 71% נתח שוק. יש לנו המון סוגים של חלב מכל הסוגים. ראינו שלמרות שיש לנו הרבה מוצרים, יש פלחים מסוימים שלא מסופקים. אנחנו ארגון ישראלי שרוב חומרי הגלם שלו ישראליים, גדלים אצלנו באדמה, כל המפעלים שלנו בישראל.

 

"החלטנו שאנחנו פותחים פרק חדש עם הצרכנים, שחובת ההוכחה עלינו וההוכחות הראשונות כבר נמצאות על המדפים. אחרי שחטפנו וסבלנו - למדנו. הבנו שאנחנו חלק אינטגרלי הדוק וחזק מהעם הזה ואנחנו צריכים להבין את העם הזה. החלטנו שננוע לקראתו לאט ובזהירות אך נדע מה לעשות".

 

שור פירט את הצעדים בהם נוקטת תנובה במסגרת הפקת הלקחים: "כל מוצר חדש יהיה לו ערך ברור - תזונה בריאה, טעם ונוחות, במחיר הוגן - באריזת חיסכון במחיר בסיס, או במחיר מפוקח. הכל כדי לחזק את האמון ביננו לצרכנים שלנו". עוד אמר: "נצא בקרוב גם עם קוטג' בטעמים: זיתים שחורים, זיתים וזעתר באותו מחיר, למרות שזה עולנו לנו יותר".

 

לדבריו, "אנחנו מסתמכים על חכמת ההמונים. זה משפיע על רשתות השיווק, הספקים, על הרגולטור, העיתונאים המתחרים, העובדים. החכמה היא לקחת מהציבור את הדברים הנכונים - זה לא טרנד, זו דרך חדשה לעשות עסקים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
"אחרי שחטפנו וסבלנו - למדנו". שור
צילום: דנה קופל
מומלצים