טריומף טרופי - לחצות יבשות בסגנון בריטי
אופנוע התיור הגדול של טריומף עובר שדרוג, ומציע מעתה יותר אבזור, יותר פינוק, יותר תחכום. ועדיין, הוא לא יגיע ארצה
אופנועי תיור גדולים, מהסוג הסופר-מפנק עמוס האבזור, חביבים לא רק בשוק האמריקאי אלא גם באירופה. אלא שבעוד השוק האמריקאי מעדיף באופן בולט אופנועים ענקיים דוגמת הונדה גולדווינג, באירופה מעדיפים קצת יותר תחכום וקצת פחות משקל. למשל אלה שמציעות יצרניות אירופיות דוגמת ב.מ.וו, וטריומף.
עוד כתבות במדור הדו-גלגלי של ynet:
- קסדת חצי מסוכנת? למרות זאת היא עדיין חוקית
המותג הבריטי מעדכן כעת את הטרופי (Trophy), דגם המיועד לחובבי חציית יבשות מהסוג העמוס בכל טוב. מדובר בצעד נוסף בתהליך התחדשות מואץ שעובר על טריומף בשנים האחרונות, וכולל בין היתר את הסטריט והספיד-טריפל החדשים, הטייגר 800 והטייגר אקספלורר.
באופן ייחודי, הטרופי עושה שימוש בשלושה צילינדרים בלבד בנפח 1.2 ליטר שהופיעה בטייגר אקספלורר העדכני. בדומה לאקספלורר, גם כאן מספק המנוע 134 כ"ס ו-12.3 קג"מ, לא נתון מרשים במיוחד בעידן הנוכחי. המשקל? 301 ק"ג עם נוזלים ובלי רוכבים. וזה כבד.
כמקובל בקטגוריית התיור היוקרתית, הגלגל האחורי מונע באמצעות גל הינע. שלדת אלומיניום כוללת זרוע חד-צדית מאחור ומזלג הפוך בקוטר 43 מ"מ מלפנים, שניהם מתוצרת WP. בגרסת ה-SE העוד-יותר-מאובזרת, יש אפשרות לכיוון מתלים חשמלי כולל אפשרות בחירה בין שלושה מצבי שיכוך: רגיל, נוחות וספורט.
מה עוד במפרט? מצערת אל-חוט, ABS ומערכת בלימה משולבת, מערכת בקרת משיכה ניתנת לניתוק ובקרת שיוט, מחשב דרך, חימום לידיות, משקף מתכוונן חשמלית וזוג מזוודות צד בנפח כולל של 62 ליטר. בגרסת ה-SE גם מערכת שמע תומכת MP3 ובלוטות', כמו-גם מערכת ניטור לחץ אוויר בצמיגים וחימום למושבים כאופציה.
- הכתבה באדיבות אתר דו"גרי