שתף קטע נבחר

 

זינוק בביקוש למוצרים ושירותים ירוקים?

סקר שנערך בקרב מנהלים בכירים בעולם מגלה כי על אף שמוצרים ירוקים עדיין עולים יותר, שליש מהעסקים מתקשים לעמוד בביקוש של הלקוחות. המסקנה שלהם: אפשר לייקר יותר

לאחר כ-25 שנים שהם בשוק, הביקוש של הצרכנים למוצרים ירוקים עוקף את יכולת האספקה שלהם ברחבי העולם. כך עולה ממחקר חדש שנערך בקרב מנהלים בכירים על ידי חברת החשבונאות Accenture.

 

עוד על צרכנות ירוקה :

 

בסקר השתתפו 250 מנהלים בכירים מבריטניה, ארה"ב, יפן, גרמניה, צרפת, סין, ברזיל והודו. מהנתונים עולה כי על אף שמוצרים ושירותים ירוקים עדיין עולים יותר ממוצרים רגילים, שליש מהעסקים אינם מצליחים לעמוד בביקוש מצד הלקוחות. הקושי מתבטא בעיקר בשווקים המתעוררים, שם 44% לא מצליחים לעמוד בביקוש, לעומת 37% בקרב כל המשיבים.

 

עוד עולה מהנתונים, כי בעלי העסקים גם סבורים שהם יוכלו לגבות יותר כסף על מוצרים ירוקים: 68% השיבו שניתן לייקר אותם ב-5%-20%, ו-17% אמרו שאפשר אף לייקר אותם ב-20%-50% יותר.

 

נתון מעודד שעולה מהסקר הוא כי יותר ויותר עסקים רואים את התחום הסביבתי כחיוני לצמיחה עתידית: 83% רואים בהוצאה על שירותים ומוצרים ירוקים כהשקעה, 44% סבורים שהשקעות אלה קריטיות לעסק שלהם, ו-48% אמרו שזה "חשוב מאוד". 

 

באשר להשקעות שכבר הוקצו לנושאים ירוקים, מהנתונים עולה כי 54% השקיעו בפיתוח מוצרים חדשים וירוקים בתחום הפעילות הקיים שלהם ו-48% השקיעו בשיווק לצרכנים שממוקדים בנושא. 

 

כ-62% אמרו כי ההשקעות הללו נבעו מהציפיות של הלקוחות למוצרים ברי-קיימא ושירותים ירוקים, ומההזדמנות להניע את הצמיחה של בית העסק.

 

ג'פרי הולנדר הוא מומחה לכלכלה ירוקה ואחריות תאגידית

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
62% - מוצרים ירוקים - הזדמנות להניע את הצמיחה של העסק
צילום: shutterstock
מומלצים