שתף קטע נבחר
 

ב.מ.וו מחדשת את פני משפחת ה-GS

משפחת האופנועים הפופולרית עוברת מתיחת של אמצע החיים. ה-F650 יחליף שם (700) ויזכה לתוספת כוח, ואילו ה-800 יעשה מעתה שימוש גם במערכות אלקטרוניות מתקדמות

בשלהי 2007 הרחיבה ב.מ.וו את משפחת ה-F המציעה מנוע טווין-מקבילי, עם גרסת GS רב-שימושית, אחת, שהיא בעצם שתיים. כך נולדו ה-F800GS וה-F650GS, שני אופנועים החולקים את אותו מנוע, אך בהספק מרבי שונה. למרות הזהות (כמעט) בשם, שני האופנועים שונים בייעודם. בעוד ה-F800 ההרפתקני יועד (גם) לשטח עם צמיגים ומתלים תואמים, ה-F650 נועד להיות גרסת כניסה ממותנת עם אוריינטציית כביש ברורה.

 

עוד בערוץ הדו-גלגלי של ynet:

 

 

 

כעת, חמש שנים אחרי, העבירה ב.מ.וו את הצמד ריענון מתבקש. השינויים מינוריים כלפי חוץ, אך משמעותיים הרבה יותר מהנראה. עיקר השינויים מגיע אגב ל-F650, המחליף למעשה את שמו ל-F700.

 

נפח המנוע נותר אמנם זהה, אך ההספק והמומנט המרבי עלו במעט - 75 כ"ס ו-7.8 קג"מ, תוספת של 4 כ"ס ו-0.2 קג"מ. נוסף קוצר יחס ההעברה הסופי עם מעבר לגלגל 42 שיניים מאחור. באח הגדול לא בוצעו שינויים בשתי מערכות אלה. בשני האופנועים עבר לוח המחוונים עדכון והמתגים על הכידון שונו, ואילו ה-700 זוכה למשקף וכידון חדשים לחלוטין. לבסוף, כל דגם יוצע מעתה בשלוש סכמות צביעה חדשות.

 

 

שני הדגמים יזכו מעתה ל-ABS כסטנדרט, עם אפשרות לניתוק בירידה לשטח. בנוסף, מערכת הבלימה ב-F700 זוכה לדיסק נוסף מלפנים. ברשימת האלקטרוניקה האופציונאלית של שני הדגמים יתווספו מערכת בקרת יציבות (ASC) ומתלים מתכווננים חשמלית בשלושה מצבים: "רגיל", "נוחות" ו"ספורט".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ה-800, קרבי
עדכון ללוח מחוונים - בשניהם
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים