ב.מ.וו מחדשת את פני משפחת ה-GS
משפחת האופנועים הפופולרית עוברת מתיחת של אמצע החיים. ה-F650 יחליף שם (700) ויזכה לתוספת כוח, ואילו ה-800 יעשה מעתה שימוש גם במערכות אלקטרוניות מתקדמות
בשלהי 2007 הרחיבה ב.מ.וו את משפחת ה-F המציעה מנוע טווין-מקבילי, עם גרסת GS רב-שימושית, אחת, שהיא בעצם שתיים. כך נולדו ה-F800GS וה-F650GS, שני אופנועים החולקים את אותו מנוע, אך בהספק מרבי שונה. למרות הזהות (כמעט) בשם, שני האופנועים שונים בייעודם. בעוד ה-F800 ההרפתקני יועד (גם) לשטח עם צמיגים ומתלים תואמים, ה-F650 נועד להיות גרסת כניסה ממותנת עם אוריינטציית כביש ברורה.
עוד בערוץ הדו-גלגלי של ynet:
- קטנועי קוואדרו בישראל: החל מ-45 אלף שקל
כעת, חמש שנים אחרי, העבירה ב.מ.וו את הצמד ריענון מתבקש. השינויים מינוריים כלפי חוץ, אך משמעותיים הרבה יותר מהנראה. עיקר השינויים מגיע אגב ל-F650, המחליף למעשה את שמו ל-F700.
נפח המנוע נותר אמנם זהה, אך ההספק והמומנט המרבי עלו במעט - 75 כ"ס ו-7.8 קג"מ, תוספת של 4 כ"ס ו-0.2 קג"מ. נוסף קוצר יחס ההעברה הסופי עם מעבר לגלגל 42 שיניים מאחור. באח הגדול לא בוצעו שינויים בשתי מערכות אלה. בשני האופנועים עבר לוח המחוונים עדכון והמתגים על הכידון שונו, ואילו ה-700 זוכה למשקף וכידון חדשים לחלוטין. לבסוף, כל דגם יוצע מעתה בשלוש סכמות צביעה חדשות.
שני הדגמים יזכו מעתה ל-ABS כסטנדרט, עם אפשרות לניתוק בירידה לשטח. בנוסף, מערכת הבלימה ב-F700 זוכה לדיסק נוסף מלפנים. ברשימת האלקטרוניקה האופציונאלית של שני הדגמים יתווספו מערכת בקרת יציבות (ASC) ומתלים מתכווננים חשמלית בשלושה מצבים: "רגיל", "נוחות" ו"ספורט".