יום של תקלות בשירותי בזק
הבוקר החל בתקלה במספרי 1-800 ו-1-700 ובצהריים החלה תקלה גם בגישה למספרי 166 ו-199. התקלות תוקנו
בשל תקלה, לא ניתן היה להתקשר בצהריים למוקדי השירות של בזק: הגישה הטלפונית למוקד הטכני 166 ולמוקד שירות הלקוחות 199 נחסמה. לקוחות שהתקשרו לא הצליחו להשלים את השיחה.
עוד קודם לכן, הבוקר אירעה תקלה במספרי 1-800 ו-1-700. בתי עסק התלוננו שבחיוג למספרים הללו לקוחות שומעים צליל תפוס. אחרי מספר שעות, התקלה נפתרה. בתי עסק משלמים בחודש אלפי שקלים עבור המספרים, שמאפשרים ללקוחות חיוג חינם (1-800) או מוזל (1-700). חברות רבות משתמשות בשירותי בזק, בין היתר מוקדי שירות לקוחות של חברות ענק.
לאחרונה אירעו תקלות נוספות בשירותי בזק: ב-5 ביוני אירעה תקלה בבוקר בשירות "עקוב אחרי", 72*, של בזק ובשירות התא הקולי - ניתן היה לשלוף הודעות אבל אי אפשר היה לשנות הגדרות. התקלה תוקנה בסביבות השעה 19:00.
בינואר 2011 סבלו לקוחות החברה מתקלה רחבת היקף בקווי בזק: מחצית מלקוחות החברה ניזוקו מהתקלה שנמשכה כ-5 שעות. מוקדים רבים נפגעו ונראה היה שהתקלה אירעה בגלל בעיה ברשת ה-NGN.