צעיר ודינמי: לעצב עסק לפי אלמנט התנועה
מעצבי הפנים שדאגו לעצב מחדש את סביבת העבודה של חברת מדיה בת"א, התבססו לא רק על אסתטיקה אלא גם על פעילותה. התוצאה: מרחב עבודה נעים ומודרני שמעביר את מסר החברה
את רוב שעות היום שלנו, לצערנו או לשמחתנו, אנחנו מבלים בעבודה. לכן רבים השכילו להבין שחשוב כי סביבת העבודה תהיה נעימה ומושכת. צריך לזכור שעיצוב המשרד הוא חלק בלתי נפרד מהשירות אותו מקבל הלקוח, ולכן חשוב לדאוג שהחלל יעביר את המסר המדויק אותו אנו רוצים להעביר ללקוחות.
עוד על עיצוב הבית בביקור בית :
- יוצאים מהקופסא: ביקור בבית מעוצב בכפר סבא
- דירה מעוצבת בברלין: 100 מטר מרובע של יופי
- ביקור באיביזה: 2 בתים, 2 בריכות ומשפחה אחת
חברת Leadim ברמת החייל בתל-אביב שכרה את שירותם של סטודיו 3dmi לאדריכלות, עיצוב פנים, תקשורת חזותית ומיתוג כדי להעביר את המסר שלה. Leadim עוסקת בתחום ייצור, איתור וסינון לידים מערוצי מדיה שונים. מניתוח פעילות החברה החליטו המעצבים לבסס את עיצוב החלל על שני אלמנטים מרכזיים: אלמנט התנועה ולוגו החברה, שמורכב משלוש נקודות כתומות.
אלמנט התנועה הוא מרכיב חשוב בעיצוב, ולדברי החברה והמעצבים הוא בא להדגיש את זרימת הרעיונות ללקוח; את העבודה מסביב לשעון עד לקבלת התוצאות; ואת תהליך הסינון. האלמנט העיצובי השני, הלוגו, הכתיב את שימוש הגוונים בחלל, קישר בין חדרי המרחב, ונתן צבעוניות וחזרתיות.
עוד על עיצוב המשרד בערוץ הנדל"ן :
הפרויקט כלל חידוש חלל הכניסה, דלפק הקבלה, מסדרונות החברה והמטבח. כבר בחלל הכניסה ניתן לראות את שני האלמנטים העיצוביים באים לידי ביטוי. צבע הלוגו הכתום דומיננטי ומוטיב העיגולים גם כן: בספת המרשמלו המרשימה משנות ה-50, במדף העגול והשעון שמעליה ואפילו בעץ התפוזים הננסי.
אלמנט התנועה בא לידי ביטוי במדף על יד הספה, שנראה כאילו מתפרץ החוצה מתוך הקיר, וגם במסגרת הכתומה של הדלפק שלא עוצרת וממשיכה במעלה הקיר. במקום פינת המתנה קלאסית בה נערמים מגזינים, כאן במדף הכניסה נעשו שלושה עיגולים (שוב כמו לוגו החברה), שיוצרים צילינדרים בהם ניתן לאחסן בצורה מעניינת יותר את המגזינים.
על קירות הזכוכית במסדרון פסים ארוכים המלווים את האדם שנכנס לחלל, ומעבירים תחושת זרימה של התהליך אותו יעבור הלקוח. הלוגו חוזר על עצמו גם כאן בעיגולים על הקירות, בתמונה בסוף המסדרון ואפילו בתאורה, אותה הגביהו לתקרה בצורת עיגולים כתומים.
במטבחון נעשה שימוש במראות לצורך הגדלת החלל אך גם השימוש במראות נעשה תוך התחשבות בלוגו ועל כן הן עגולות. הצבע הכתום בולט גם כאן בכיסאות הבר והפס הכתום מתחת למראות מכניס לחלל את אלמנט התנועה.
עיצוב המשרד התבסס לא רק על אסתטיקה - אלא לקח בחשבון גם את פעילות החברה. סטודיו העיצוב 3dmi הצליח לספק מרחב מזמין, נעים, מודרני וייחודי שמצליח להעביר גם את מסר החברה.
הכתבה באדיבות www.bvd.co.il - פורטל עיצוב הפנים מבית המגזין "בניין ודיור"