שתף קטע נבחר

ניו פארם נקנסה במאה אלף שקלים בגין הטעיית צרכנים

בית המשפט קיבל את הסדר הטיעון שהחברה חתמה עם התמ"ת וקבע כי החברה הטעתה צרכנים בנסיבות מחמירות משהציגה שלטי הנחה של 40% על בושם ובפועל העלתה את מחירו, כך שלא הייתה הוזלה, אלא ייקור. מנהל הסחר נקנס ב-5,000 שקלים.

 

עוד נמצא בבדיקת התמ"ת כי במקרה אחר קבעה ניו פארם תנאים בלתי ברורים להשתתפות במבצע הוזלה, וכן הוסיפה תנאי שלא היה רשום בפרסום כלל, כך שרק כשהצרכן הגיע לקופה כדי לממש את ההנחה הוא גילה את התנאי.

 

(ynet)

 

מומלצים