שתף קטע נבחר

אכזבה במלון באילת: לכלוך, כתמים וג'וקים בחדר

חדרים מלוכלכים, מחסור במגבות, עיכובים בצ'ק-אין - משפחות שהתארחו במלון לה פלאיה חזרו עם טענות. המלון: 'אחת המשפחות לא הפסיקה להתלונן, בניסיון לקבל פיצויים בכוח'

משפחת שם טוב מנצרת-עילית הזמינה 8 חדרים במלון לה פלאיה באילת, משפחת דיין מחיפה הזמינה 14 חדרים (עבור כמה משפחות של עובדים בבית הזיקוק חיפה‭.(‬ המשפחות, שבילו במלון בשבוע בעבר, מספרות על אכזבה גדולה, והן לא היחידות. פורסם ב"ממון" של "ידיעות אחרונות".

 

רשימת האורחים המתוסכלים שהגיעה לעיתון ארוכה, וכוללת גם את משפחות תמסוט, ג'ואילי ונקב מאזור השרון (שהזמינו 5 חדרים‭,(‬ משפחת אלבז מקריית-אתא ‭7)‬ חדרים‭,(‬ משפחת ברוזבסקי (חדר אחד‭,(‬ משפחת ברנס ‭7)‬ חדרים‭,(‬ משפחת טאוב ‭8)‬ חדרים) ועוד. המשפחות, ששוקלות לדבריהן להגיש תביעה ייצוגית נגד המלון, אמרו לנו פה אחד: "אין סיכוי שנחזור לשם שוב‭."‬

 

עוד על מלונות בערוץ התיירות:

 

כל המשפחות הנ"ל התייצבו ביום ראשון שעבר בלה פלאיה, המדרג את עצמו כמלון 4 כוכבים, לחופשה בת 4 לילות. רובן על בסיס חצי פנסיון.

 

המחיר ששילמו התאים לכיסן. המשפחות מספרות על סדר גודל של ‭2,200‬ שקל לחדר זוגי על בסיס חצי פנסיון ל‭4-‬ לילות, למי שהזמין כמות גדולה של חדרים. משפחות עם ילד שילמו כ‭2,800-‬ שקל.

 

"כבר בהתחלה הייתה בעיה של היערכות לקלוט בזמן את אורחי המלון‭,"‬ מספרת אחת המשפחות. "חלק מאיתנו קיבלו חדר רק בשעה ‭."17:30‬ לדברי רחל תמסוט מאזור השרון, הם קיבלו חדרים מלוכלכים. "השטיחים בחדרים היו מוכתמים ודביקים עד כדי כך שנאלצנו לפרוש עליהם מגבות וסדינים, כי נגעלנו לדרוך על השטיח עצמו בחדר. שלא לדבר על הג'וקים שהיו בחדרים‭."‬


"יותר מדי חבר'ה מגיעים לבלות שם". לה פלאיה (צילום: יאיר שגיא)

 

"לא לחופשה כזו פיללנו‭"

בזאת לא תמו התלונות של אורחי המלון. לדברי המשפחות עימן שוחחנו, הייתה בעיה רצינית של אספקת מגבות נקיות. "נאלצנו להמתין במשך קרוב ל‭3-‬ שעות כדי לקבל מגבות לחדר‭,"‬ מספר מיכאל שם טוב מנצרת-עילית. "לא ייאמן שמלון שמחזיק מעצמו 4 כוכבים יתנהל כך. מה, לא ידעו שהמלון יהיה בתפוסה מלאה‭."?‬

 

משה דיין מחיפה, שהזמין עבורו ועבור חבריו 14 חדרים, מספר שרצו לעזוב, אבל לדבריו לא מצאו חדר אחד לרפואה בכל אילת. "לך תמצא בשיא העומס בחופש הגדול 14 חדרים במלון באילת. אז בלית ברירה נשארנו. לא לחופשה כזו פיללנו‭."‬ לדברי דיין, ברז המקלחת בחדרו נתלש ונשאר בידו, אבל אף אחד מצוות המלון לא הגיע לטפל בבעיה. "לא היה עם מי לדבר‭,"‬ הוא אומר.

 

תלונות נוספות היו על כדי מים מנירוסטה, שהיו חלודים, על השטיחים מקיר לקיר בפרוזדורי הקומה השנייה והשלישית שלא היו מודבקים לרצפה, ולדברי האורחים היוו לכאורה מפגע בטיחותי.

 

"רק אחרי כמה ימים הבנו שיש בעיה נוספת‭,"‬ מספרים ניצה ג'ואילי ומשה דיין‭".‬המלון מקבל חבר'ה צעירים לפני צבא, שמבלים בבריכה ומתהלכים מסטולים וזועפים ברחבת הבריכה ובלובי. לו היינו יודעים מראש כי המלון מאכלס כל כך הרבה צעירים לא היינו מתקרבים לשם עם המשפחות והילדים‭."‬ "החדרים נמסרו בזמן"

 

מלון לה פלאיה: "יש דרישה מוגברת למגבות"

ממלון לה פלאיה נמסר בתגובה: "ראשית, מרגע הגעתה למלון שטחה אחת המשפחות תלונות באופן אגרסיבי ומאיים בניסיון בוטה לקבל פיצויים והטבות בדרך הכוח, עד כדי אלימות מילולית ופיזית תוך ניסיון לתקיפת קב"ט המלון. לגבי שעת קבלת החדרים, על פי רישומי המלון, החדרים נמסרו לאורחים טרם הזמן, החל מהשעה ‭13:30‬ ועד ‭,14:20‬ למעט חדר אחד שקבלתו התעכבה לאור בקשתם שיהיה בצמידות לחבריהם.

 

"לגבי השטיחים, השטיח בקומה ניזוק עקב רטיבות ומשכך היה צורך להחליף מקטע ממנו מן היסוד. צר לנו שהדבר גרם לאי נוחות זמנית.

 

"לגבי ניקיון החדרים, משק המלון מנקה את כל החדרים מדי יום, למעט אם הניח האורח שלט על הדלת. תלונות בדבר לכלוך מטופלות מיידית. בידי הצוות לא נתקבלו תלונות לגבי ניקיון החדרים. לא הוגשה כל תלונה בנושא תיקנים. נדגיש כי המלון מרוסס ומטופל באופן קבוע על ידי חברה מתמחה.

 

"לגבי הקנקנים, האורחים הסבו את תשומת לב הצוות לסימני חלודה בדפנות שני קנקני מים. הקנקנים הושלכו מיידית לפח והוחלפו בחדשים.

 

"לגבי המגבות, לאור העובדה כי יולי-אוגוסט יש דרישה מוגברת למגבות, נערך צוות המלון להנפקת מגבות נוספות בחדרים ובבריכה. לא ידוע לנו על אורחים שביקשו מגבות נוספות ולא קיבלו אותן בתוך זמן קצר.

 

"בכל מקרה, על אף האלימות המילולית והפיזית שהפגינה אחת המשפחות ומתוך רגישות והבנה למצבה, שודרג מעמד האירוח של המשפחה ל‭VIP-‬ פלוס‭."

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הייתה בעיה רצינית של אספקת מגבות נקיות (צילום אילוסטרציה)
צילום: Index Open
מומלצים