6,900 בעלי סיאט איביזה נקראים להגיע למוסך
חברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית סיאט, תזמין 6,900 בעלי סיאט איביזה מהשנים 2010 עד 2012, לבדיקת מכוניתם במוסך. הסיבה: חשש לפתיחת מכסה מנוע בזמן נסיעה
חברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית סיאט, תזמן את כל רוכשי הסופר-מיני איביזה מדגמי 2012-2010, לבדיקת מכוניתם במוסך. זאת, כחלק מקריאה עולמית לתיקון שפירסם המותג הספרדי לכ-300 אלף מכוניות, מכל גרסאות המרכב והמנועים. הסיבה לקריאה: חשש שהתעורר לפתיחת מכסה המנוע תוך כדי נסיעה, עקב מנגנון נעילה לא תקין.
לקוחות שמכוניתם מעורבת בקריאה לתיקון, יתבקשו באופן אישי להגיע לאחד ממוסכי הרשת של צ'מפיון מוטורס - שם ייבדק מנגנון פתיחת מכסה המנוע, העלול שלא לתפקד כהלכה ולאפשר את פתיחת המכסה תוך כדי נסיעה. בצ'מפיון מוטורס מסבירים כי במצבים נדירים, ידית מכסה המנוע עלולה להפריע לסגירתו. ביבואנית מציינים כי תיקון הרכב יכלול פירוק של ידית הפתיחה והתקנתה במיקום חדש שימנע את היתכנות התקלה.
עוד נמסר כי הבדיקה והתיקון, שיבוצעו ללא כל עלות מצד בעל הרכב, יארכו כשעתיים. בעלי סיאט איביזה שמכוניתם נכללת בקריאה לתיקון יקבלו בימים הקרובים הודעה לביתם, בהתאם לדרישות תקינת הרכב הישראלית. בהקשר זה כדאי להזכיר כי משרד התחבורה מחייב בעלי רכב המקבלים הודעה שכזו, לבצע את התיקון עד למועד מבחן הרישוי השנתי ("טסט"). מי שבוחר לא לבצעו, לא יקבל חידוש רישיון לכלי הרכב המעורב בקריאה לתיקון.