שתף קטע נבחר
 

אופל אסטרה עם מנוע טווין-טורבו ו-195 כ"ס

אופל תציע מסוף השנה גרסת ביצועים חדשה של האסטרה, עם מנוע טווין-טורבו דיזל חסכוני, שמספק 195 כ"ס ויאיץ את המשפחתית הקומפקטית ל-226 קמ"ש

אופל מוסיפה גרסה חדשה למשפחת האסטרה: טווין-טורבו דיזל. מדובר במנוע 2.0 ליטר עם צמד מגדשי טורבו שמגיע מהאינסיגניה, וכמו במשפחתית הגדולה גם כאן יהיו לו 195 כ"ס ו-40.8 קג"מ. 32.6 קג"מ זמינים כבר מ-1,250 סל"ד, מה שמצביע על זמינות כוח טובה במיוחד.

 

 

המנוע החדש מצויד בצמד מגדשים - אחד קטן המיועד בעיקר לסל"ד נמוך, שני גדול ומיועד לסל"ד גבוה. שני המגדשים יכולים לעבוד בנפרד או ביחד, ולטענת הגרמנים נעדרים כמעט לחלוטין את השהיית הטורבו שהייתה מנת חלקה של מנועים מוגדשים בעבר. היצרנית לא מפרסמת נתוני מיאוץ מעמידה ל-100 קמ"ש, אך מציינת כי הגרסה החדשה תהנה ממהירות מרבית של 226 קמ"ש (בגרסת החמש דלתות), לצד תצרוכת דלק ממוצעת מרשימה של 19.6 קמ"ל.

 

אופל אסטרה בי-טורבו דיזל ()
אופל אסטרה בי-טורבו דיזל

 

את המנוע ניתן יהיה להזמין באירופה גם בגרסת שלוש דלתות (GTC) וסטיישן. לשלוש הגרסאות יהיה עיצוב שונה קלות בהשוואה לגרסאות חלשות יותר, בין היתר תודות לפגוש קדמי שונה. מחברת שלמה, יבואנית אופל לישראל, נמסר ל-ynet כי בשלב זה אין עדיין תוכניות לשיווק הגרסה החדשה בישראל. עם זאת, בעבר אמרו ביבואנית כי כל דגם חדש של אופל נשקל בחיוב לשיווק אצלנו.

 

תוצע בגרסת סטיישן, GTC וחמש דלתות ()
תוצע בגרסת סטיישן, GTC וחמש דלתות

 

אופל תפתח את ספר ההזמנות באירופה לגרסה החדשה בסתיו, ותחל למסור מכוניות בסוף השנה. מחיר הגרסה החדשה, שביצועיה דומים לאלו של ה-OPC הספורטיבית, עדיין לא פורסם. בהקשר זה כדאי להזכיר כי מנועי דיזל אמנם חסכוניים בדלק, אך אינם פופולאריים בישראל - עקב מדיניות המיסוי הירוק,שמפלה אותם בהשוואה למנועי בנזין בעלי תצרוכת דלק דומה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המנוע החדש - היישר מהאינסיגניה
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים