שתף קטע נבחר
 

קוואסאקי חושפת נינג'ה 250 חדש

הספורטיבי הקטן וצנוע הנפח של קאוואסאקי זוכה לגרסה חדשה - עם עיצוב חדש שמיישר קו עם האחים הבכירים, ולוח מחוונים מודרני בהרבה

בעיתות של משבר כלכלי צוברים אופנועים צנועי-נפח וזולים, נפח פעילות גדול יחסית. מה שמסביר מדוע גדלה כל כך קטגוריית אופנועי ה-250 סמ"ק בשנים האחרונות באירופה, וגם אצלנו. במזרח הרחוק לעומת זאת, אופנועי 250 סמ"ק נחשבים תמיד לגדולים מספיק ויוקרתיים, וזוכים להצלחה לא מבוטלת. ולכן גם בחרה קאוואסאקי לחשוף את הנינג'ה 250 החדש, דווקא באינדונזיה.

 

הכנסו למדור האופניים החדש של ynet

 

 

עוד בערוץ הרכב של ynet:

 

הדגם המחודש נראה גדול ושרירי יותר, קרוב מאי פעם מבחינה עיצובית לאופנועי ספורט גדולים. בין היתר בולטת מסכת חזית עם שתי יחידות תאורה כמוו בדגמי נינג'ה בכירים, פיירינג חדש ולוח מחוונים חדש ומודרני הכולל תצוגה דיגיטלית, למעט מד הסל"ד. מנוע ה-249 סמ"ק שומר על מידות קדח ומהלך זהות, אך נהנה כעת מרכיבים מתקדמים בעבר. ההספק המרבי נותר זהה, כדי לעמוד בתקנות קטגוריית ה-A1, אך היצרנית טוענת לזמינות כוח משופרת בסל"ד בינוני.

 

 

השלדה נותרה בתצורה זהה לקודמתה, אך קאוואסאקי טוענים שמדובר בשלדה חדשה לגמרי שזכתה לחיזוקים מתבקשים. יש גם מערכת פליטה חדשה, חישוקים חדשים וצמיג האחורי שגדל לרוחב של 140 מ"מ. בחודשים הקרובים יחשפו גם גרסאות המיועדות לאירופה ולארה"ב, ואז נוכל לספר יותר על הדגם הצפוי אצלנו.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קאוואסאקי נינג'ה 250 - מחודש
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים