שתף קטע נבחר

 

המבצעים הפיננסיים: הטבות חדשות באשראי

כאל משיקה תוכנית הטבות חדשה למחזיקי כרטיס האשראי שלה, קרנות נאמנות מחקות ללא דמי ניהול ושירות מורחב לבעלי חשבון מנהלים - חדש על המדף הפיננסי

תוכנית הטבות למחזיקי האשראי

חברת כרטיסי האשראי כאל משיקה תוכנית הטבות חדשה המציעה שורת הטבות 1+1 בתחומי הבילוי והפנאי.

 

בין הייתר מציעה תוכנית "סוף שבוע קל", מופעי בידור, הצגות בהבימה, תיאטרון בית לסין ועוד. בנוסף כוללת התוכנית 1+1 מתנה על ארוחות בוקר או קפה ומאפה ברשת קפה ג'ו ובבתי קפה נוספים ברחבי הארץ.

 

הלקוחות יוכלו גם להמשיך ולהינות ממבצעי 1+1 ב- 60 אטרקציות ברחבי הארץ וכן 90 הצגות ילדים בפריסה ארצית.

 

במסגרת התוכנית החדשה הורידה החברה את ההגבלה לפיה על הלקוח לבחור בין תוכנית ההטבות שהיתה נהוגה עד כה לבין אפשרות לצבור נקודות במועדון "הנוסע המתמיד" של אל על והלקוח יוכל ליהנות משניהם. בנוסף יימשכו ההנחות הקבועות ב- 6,200 בתי עסק ברחבי הארץ במסגרת מועדון " Cal אקסטרה".

 

ההטבות בתוכנית ניתנות לכל לקוח שהונפק לו כרטיס של חברת כאל כולל לקוחות דיינרס ולקוחות המועדונים וזאת בכפוף לביצוע עסקות בסך 1,500 שקל בחודש בלבד, בכלל כרטיסי כאל שברשותו. החברה הקימה גם אתר אינטרנט ייעודי המרכז בתוכו את כל ההטבות המוצעות.

 

סקר שערכה כאל באמצעות מכון גיאוקרטוגרפיה ונועד לבחון את הרגלי הבילוי והיקף ההוצאה על בילוי בקרב זוגות ומשפחות בישראל, מעלה כי 45% מקרב הנשואים או החיים עם בן זוג נוהגים להוציא עבור בילוי זוגי עד 300 שקל, כאשר הסכום הממוצע עבור בילוי מסוג זה בקרב כלל האוכלוסייה עומד על 266 שקל.

 

עוד עולה מהסקר כי בקרב בעלי המשפחות נוהגים להוציא בין 300 ל-600 שקל עבור בילויים משפחתיים, כאשר הסכום הממוצע בקרב כלל בעלי המשפחות באוכלוסייה עומד על 404 שקל.

 

53% מהנשאלים השיבו כי להטבות והנחות השפעה גבוהה או בינונית על בחירת מקום הבילוי. רק 37% השיבו כי הטבות והנחות משפיעות במידה מועטה בעת בחירת מקום הבילוי.

 

הטבה בביטוח בחודש אוגוסט

חברת הביטוח AIG מעניקה שלוש הטבות חדשות לרגל הקיץ. למצטרפים החדשים לביטוח המקיף לרכב יינתן חודש ביטוח במתנה; למצטרפים החדשים לביטוח הדירה יינתנו חודשיים ביטוח במתנה (לא כולל בתים צמודי קרקע) ולרוכשי ביטוח חיים למשכנתא תינתן הנחה בסך 15% למשך כל תקופת ביטוח המשכנתא.

 

ההטבה תקפה לכל מהלך חודש אוגוסט והינה בכפוף לתנאי החברה והפוליסה.

 

שירות ייעוץ לבילוי ללקוחות הבנק

מזרחי-טפחות מרחיב את השירות ללקוחות "חשבון מנהלים" ומציע שירות סיוע אישי, במסגרתו ייהנו הלקוחות ממגוון שירותים ללא עלות בארץ ובחו"ל בתחומים שונים כגון תחבורה, מוקדי תיירות ופנאי ועוד.

 

שירותי הסיוע בארץ כוללים הזמנת מקומות במסעדות, מועדונים, סרטים והצגות, הזמנת צימרים וטיפולי ספא על פי בקשה מוגדרת מראש וכן מידע אודות אטרקציות לילדים ברחבי הארץ.

 

שירותי הסיוע לנוסעים או לשוהים בחו"ל כוללים: סיוע ומידע לגבי אתרי תיירות ואטרקציות ברחבי העולם- מסעדות, הצגות תיאטרון ועוד. בנוסף, לקוחות יוכלו לקבל עזרה ברישום והקראת מיילים (בכפוף להעברת אשור הלקוח), שירותי העברת והשארת הודעות לקרובים, עדכוני מזג אוויר בארץ ובחו"ל ומידע בנושא שערי מט"ח והמרות מטבע.

 

קרנות מחקות

בית ההשקעות מיטב משיק 2 קרנות נאמנות מחקות - קרנות אינדקס (בדומה לתעודת סל) האמורות להתחקות אחר מדד מסוים של מניות, אג"ח או סחורות.

 

שתי הקרנות הן - מיטב TF ממשלתי שקלי קבועה 2-5 שנים ומיטב TF תל בונד 20.

 

לדברי מיטב, קרנות אלו מספקות פתרון השקעה לאלו המחפשים לייעל את תיק ההשקעות ולשלב בו מוצרים עוקבי מדדים שונים. החברה תציע את קרנות הנאמנות ללא דמי ניהול עד חודש יולי 2013.

 

התחייבות להשבת רכב גנוב

חברת "הזעקה האחרונה" העוסקת בהתקנת מערכות מיגון לרכב, מרחיבה את שירותיה ומעניקה אחריות על מערכות המיגון מתוצרתה גם למקרה גניבה גם לרכבים פרטי, מסחריים ומשאיות. עפ"י חוזה השירות וכתב ההסכמה של החברה , במקרה גניבה - במידה ולא אותר הרכב, תפצה החברה את בעליו בסכום של כ 90% משווי הרכב.

 

מערכת המיגון לרכב של החברה הן מערכות חסינות ומוצפנות המותקנות ברכב ושולחות אותות קבועים למוקד המאויש 24 שעות ביממה. במקרה הצורך – נשלחים סיירים לכל מקום בארץ, בגיבוי שירותי האכיפה והשיטור של קבוצת מיקוד, המתמחה באספקת שירותי מוקד, הגנה, איתור והשבה.

 

במסגרת הסכם השירות של "הזעקה האחרונה", מוסכם עם המנוי כי במקרה של גניבת הרכב, אם החברה לא תשיב אותו תוך 30 יום – היא מתחייבת לשלם ללקוח את שווי הרכב ביום קרות האירוע, בניכוי השתתפות עצמית של 10%. עלות השירות ברכב פרטי – כ-2% מערך הרכב, לשנה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים