שתף קטע נבחר
 

הלקוח לא סתם מתלונן? עזרו לו להיות מרוצה

כאשר התלונן א' על בעיות בתיבת ההילוכים של ניסאן ג'וק, אמרו לו כי אין שום בעיה. אלא שבעיה הייתה, והתיבה אכן הוחלפה, והאחריות אכן הוארכה לבקשתו. אז למה לא להיענות לו כבר בהתחלה?

א' רכש לעצמו לפני שנה ושלושה חודשים ניסאן ג'וק חדשה. אלא שהוא נהנה ממנה זמן מועט יחסית. כבר אחרי 28 אלף ק"מ שבקה תיבת ההילוכים חיים. "יום לאחר שקיבלתי את הג'וק הגעתי למוסך המרכזי והתלוננתי שהגיר דפוק, אבל שם הסבירו לי שככה מתנהגת תיבת ההילוכים הרציפה שבג'וק והכל בסדר‭,"‬ כך כתב לנו א‭.'‬

 

עוד בערוץ הרכב של ynet:

 

ניסאן ג'וק. תיבת ההילוכים שבקה, חברת קרסו לקחה את הזמן ()
ניסאן ג'וק. תיבת ההילוכים שבקה, חברת קרסו לקחה את הזמן

 

"לפני כחודשיים החלו להישמע רעשים מוזרים מהרכב במהלך הנסיעה", הוא ממשיך. "עצרתי את הרכב והזמנתי גרר. במוסך המרכזי בדקו, ביצעו טיפול שגרתי וקבעו שאין בעיה ושכך פועל הגיר ברכב הזה. לפני כשבועיים שוב החלו להשמע רעשים, והפעם נערכה התייעצות במוסך המרכזי, הודיעו לי שאכן יש בעיה והחליפו את תיבת ההילוכים. ביקשתי שיאריכו לי את האחריות על התיבה, אבל היבואנית סירבה", כתב לנו. "האם זה השירות שניסאן מעניקה ללקוחותיה בארץ?" ממשיך א' ושואל.

 

הטענה של א' נראתה לנו צודקת, אז פנינו לשמוע את תגובת היבואנית, חברת קרסו, לסירוב. "רכבו של הלקוח הובא בגרירה למרכז השרות ב‭5-‬ באוגוסט.

לאחר סדרת בדיקות אובחן כי תיבת ההילוכים אינה תקינה ויש צורך להחליפה. הלקוח עודכן וב‭8-‬ לחודש נמסר הרכב ללקוח כשהוא תקין. למחרת ביקש הלקוח להאריך את האחריות, ולאחר בדיקה הוחלט להאריכה עד להגעת הרכב לגיל שלוש וחצי שנים, או 120 אלף ק"מ - כלומר, חצי שנה או 20 אלף ק"מ נוספים, המוקדם מביניהם‭."‬

 

ולנו נותר לחדד רק זאת. אם לאיש מגיע, תנו לו, ובהקדם. א' הרי התלונן כבר משלב מוקדם על הבעיה, ונדחה בהלוך ושוב. אפשר וצריך היה לסגור את הסיפור בשלב מוקדם יותר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים