רמי לוי גייס 67 אלף מנויי סלולר בחצי שנה
רשת שיווק השיקמה שבבעלות לוי פרסמה את דוחותיה מהם עולה כי ההכנסות זינקו ב-28%. הכנסות הרשת הסתכמו ב-710 מיליון שקל והרווח הנקי ירד ב-10% ל-25.6 מיליון שקל
רשת שיווק השיקמה בבעלותו של רמי לוי הציגה היום (ה') את תוצאותיה לרבעון השני של השנה ורשמה עלייה בהכנסות וירידה ברווח הנקי.
- ניוד הסלולר היה לקוי - רמי לוי תפצה
- רמי לוי מחו"ל: 17 אג' לדקה ו-0 ש' לשיחה נכנסת
- רמי לוי ישווק מסלול ללא הגבלה ב-88 שקל
המכירות הסתכמו ב-710.7 מיליון שקל, לעומת מכירות של 555.5 מיליון שקל ברבעון המקביל של 2011 - גידול של 28%. העלייה מוסברת בגידול בפדיון חנויות זהות של 6.4% ומפתיחתם של ארבעת הסניפים החדשים בראש העין, נתניה, אשדוד ובאר שבע שנפתחו המהלך החצי שנה הראשונה.
המכירות למ"ר ברבעון השני הסתכמו ב-20.2 אלף שקל, לעומת 19 אלף שקל ברבעון המקביל ב-2011.
הרווח הנקי של החברה הסתכם ברבעון השני ב-25.6 מיליון שקל, לעומת 28.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד - ירידה בשיעור של 11%. הירידה ברווח נבעה בעיקר מהירידה בשיעור הרווח התפעולי ומהעלייה בשיעור המס לחברות.
הרווח התפעולי של הרשת נותר כמעט ללא שינוי והסתכם ב-41.6 מיליון שקל, בעוד שמהדוחות עולה כי במחצית השנה הראשונה לחברה 67 אלף מנויי סלולר.
לוי התייחס לתוצאות הרשת ואמר כי "הגידול בפעילות החברה ברבעון השני של 2012 , מחזק את עיקרון הבסיס עליו פועלת הרשת – לקוח מרוצה הוא מקדם המכירות הטוב ביותר שלנו. הגידול בפעילות ועלייה בפדיון חנויות זהות של 6.4% נבע מהמשך יישום מהלך של הורדת מחירים ומבצעים מעמיקים שהביאו לגידול משמעותי במכירות. בכוונתנו לפתוח עד מחצית שנת 2013 כ-11 סניפים נוספים".