תחנת האוטובוס המנגנת
הבמאי הצעיר וניה הימן והאומנית ליאת סגל חברו למשרד פרסום וחברת משקאות והפכו תחנת אוטובוס למכונת ביט בוקס בשביל להנעים את זמנם של הנוסעים, להפיק סרטון ויראלי, ולמכור לכם משקאות מוגזים
המתנה לאוטובוס יכולה להיות חוויה מאוד מערערת, מתי הוא יגיע והאם בכלל יבוא? הבמאי הצעיר וניה היימן גרם לתחנת אוטובוס אחת בתל אביב להיראות לערב אחד כמו סינדרלה, והפכו אותה לתחנת ביטבוקס המשלבת סאונד ואורות מהבהבים. במסגרת המהלך שיזם משרד הפרסום "אלנבי" למשקה פפסי מקס, עוברים ושבים יכלו להיכנס לתחנה ולשלוט על הצלילים והתאורה באמצעות תזוזה בתחנה ועל הספסל. על הפיכת התחנה לכלי נגינה אחראית ליאת סגל, שהשתתפה בפצ'ה קוצ'ה 13.
מעבר לחוויה עבור המשתתפים, מטרתה העיקרית של הפעילות (מעבר למכירת כמה שיותר משקאות, כי זו בכל זאת פרסומת) היא ליצור סרטון רשת שיציג את תגובות עוברי האורח שהעזו לנגן על תחנת האוטובוס. הסרטון יעלה לרשת בלבד) בעוד כשבוע וחצי, אז גם תושק אפליקציית מציאות מועשרת חדשה שפרטיה נשמרים בסוד. היוזמים מספרים רק שהרעיון לאפליקציה הגיע ממוחו הקודח של היימן, ועל פיתוחה עבד צוות בניו-יורק. מדובר ככל הנראה במשהו שמפיח חיים בצילומי וידאו, בדומה לאפליקציות מציאות אחרות. האפליקציה, אגב, תהיה זמינה רק למי שיקנה פחית משקה.
זהו הסרטון השני שהחברה מייצרת לרשת בלבד. בפעם הקודמת שמותג המשקאות שיתף פעולה עם היימן, התוצאה היתה קליפ ויראלי ומאוד ייחודי בנוף הפרסום. לא הושמעו בו סיסמאות מכירות והוא לא ניסה לשכנע את הצופים ששתייה מהמשקה תעניק להם עור חלק או חיי נצח. ביצירת הפרסומת השתתף גם רועי כפרי מהצוות "ניצה ולחם" ומי שעומד מאחורי הקליפ המצוין "כן ניגשתי לעידו".
בכלל, דומה בשנה האחרונה אין צוות יעיל יותר הפקות רשת מקוריות כמו היימן וכפרי. לאחרונה השניים השיקו סרטון פרסומת אינטרנטי חדש לקידום אפליקציית Mycheck שמאפשרת לשלם באמצעות הטלפון הנייד. היימן, שביים את הסרטון, המשיך באותו קו הומוריסטי - חצי הזוי, ואולי זו גם הסיבה שהגיע ליותר מ-80 אלף צפיות תוך יממה. טוב, ומשתתפת בו גם אחת בשם בר רפאלי.
למרות האמונה הרווחת, והלא בלתי מבוססת, שפרסום באינטרנט הוא אטרקטיבי בעיקר בגלל העלויות הנמוכות יחסית, בטמפו מסבירים שלא זו הסיבה בגללה החליטו להתמקד בפעילות רשת וסלולר. "העולם הולך לכיוון הזה", מסבירה נועה באוער, מנהלת מותג בחברה. "הרשת מאפשר לעשות דברים מעניינים שחורגים מגבולות השלושים שניות". באוער מספרת כי במשרד הפרסום הכינו גרסה טלוויזיונית לקליפ הקודם, אבל הגרסה המקוצרת פשוט "לא הצליחה להעביר את אותו הוויב".
אמנם אנחנו עוד לא יודעים איך בדיוק יראה הסרטון, אבל מהצילומים אפשר להתרשם שהמותג ממשיך באותו קו מוזיקלי עם אותה גישה קלילה - מתוך שאיפה להתחבר לקהל היעד שמתעקש לצרוך את טעם החיים מהבקבוק האדום. היימן מספר ל-ynet מחשבים שמנהלי המותג לא דרשו ממנו לדחוף את שמו של המותג לשיר שישולב בסרטון ואפילו אישרו, באופן שהפתיע אותו אישית, את השורה "זה עושה לי גזים בקטע טוב".