שתף קטע נבחר
 

קאוואסאקי נינג'ה 250 Out, נינג'ה 300 In

יצרנית האופנועים היפנית משיקה גרסת 300 סמ"ק למשפחת הנינג'ה. אצלנו הוא עתיד להחליף את ה-250, החל ברבעון הראשון של 2013

קאוואסאקי תחליף תוך מספר חודשים את הנינג'ה 250 הפופולרי בגרסת 300 מוגדלת נפח - המבוססת על ה-250 החדש שנחשף לפני כחודש במזרח הרחוק. העיצוב מושפע כמובן מדגמי הנינג'ה הגדולים בנפחי 600 ו-1,000 סמ"ק, במיוחד מסכת החזית האגרסיבית בעלת שני הפנסים. וכן, זה ללא ספק שדרוג משמעותי למראה האופנוע היוצא.

 

 

מנוע ה-296 סמ"ק המבוסס על היחידה הישנה, עבר מספר שינויים מלבד הגדלת הנפח על-ידי הארכת מהלך הבוכנה. ראש מנוע, שסתומים וגל ארכובה חדשים, עוקת שמן גדולה יותר, צמד פרפרי מצערת במערכת ההזרקה ומצמד מחליק, מכלול לא מקובל בקרב אופנועים קטני-נפח ומוגבלי תקציב. ההספק המרבי עומד על 39 כ"ס ב-11,000 סל"ד ומומנט של 2.8 קג"מ ב-10,000 סל"ד. בסיס הגלגלים ארוך כעת ב-10 מ"מ, הצמיג האחורי גדל לרוחב של 140 מ"מ והחישוקים חדשים - דומים לאלה של ה-ZZR1400.

 

אלא שה-300 החדש אינו חף מבעיות עבור השוק המקומי. הספק המנוע חורג מתקנות קטגוריית הרישוי A1, ולכן נראה כי קאוואסאקי תהיה חייבת לייצר גרסה מוגבלת הספק, שכן ה-250 היה פופולרי מאד בקרב רוכבים צעירים. אפשרות אחרת היא כמובן המשך ייצורו ושיווקו של ה-250, לצד ה-300 - כפי שקורה ביפן.

 

ממטרו מוטור, יבואנית המותג לישראל, נמסר כי ה-300 החדש יגיע ברבעון הראשון של 2013, מבלי לציין תג-מחיר עתידי.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים