שתף קטע נבחר
 

1,226 כ"ס למפלצת הביצועים של קאדילק

סדנת השיפורים הטקסנית הנסי חושפת את הקאדילק האולטימטיבית: 1,226 כ"ס, שלוש שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 390 קמ"ש

תכירו את קאדילק CTS-V הנסי VR1200, מכונית עם שם ארוך ולא מעט כוח: 1,226 כ"ס ו-154 קג"מ, ליתר דיוק. כל זאת תודות לטיפול מקיף שסדנת הנסי (Hennessey) הטקסנית ביצעה למכונית הקופה הספורטיבית של קאדילק, שבגרסתה הסדרתית מציעה 564 כ"ס ו-76 קג"מ "בלבד".

 

 

 

ה-VR1200 עברה שדרוג טכני כולל, החל מהעיצוב, דרך המתלים, הבלמים ועד למנוע. יחידת ה-V8 של ה-CTS-V הוגדלה מנפח של 6.2 ל-7.0 ליטר, מגדש העל הוחלף בצמד מגדשי טורבו, יש בוכנות מחוזקות, מזרקים ומשאבת דלק מחוזקים, גל ארכובה ייעודי ומערכת ניהול מנוע שונה, בין היתר. מרכב המכונית הונמך ב-25.4 מ"מ, והבלמים שודרגו - כעת עם שמונה בוכנות מלפנים ושש מאחור. והצמיגים? 275/30 מלפנים, 345/30 מאחור - בשני המקרים עם חישוקי "20.

 

הגרסה המיוחדת, שתוצע ב-12 יחידות בלבד, תאיץ מעמידה ל-97 קמ"ש (60 מייל לשעה) בתוך 2.9 שניות. מהירותה המרבית - אם תמצאו מסלול ארוך מספיק - עומדת על 390 קמ"ש. וכאשר לא תרצו למצות את כל ה-1,226 כ"ס, ניתן יהיה להוריד את הגדישה בלחיצת כפתור, ולהסתפק ב-800 או 1,000 כ"ס.

 

מלבד השינויים המכניים, ה-CTS-V קופה המוחצנת ממילא, תציע גם עיצוב אגרסיבי יותר. זה כולל פגושים שונים, מסיטי רוח מסיבי פחם, בתי גלגלים אחוריים רחבים ומכסה מנוע עם פתח אוורור ענקי מסיבי פחם. מחיר הדגם החדש לא פורסם, אך צפוי לעמוד על מאות אלפי דולרים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הנסי VR1200, על בסיס קאדילק CTS-V קופה
1,226 כ"ס
צפויה לעלות מאות אלפי דולרים
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים