שתף קטע נבחר

 

עזרו לחיפאים: "הרכב לא סוחב, דגים יצאו מהברז"

במסגרת סיכומי השנה דירגו עובדי המוקד העירוני בעיר את הפניות ההזויות ביותר. במתמודדות: נהגת שביקשה את התערבות העירייה כיוון שמכוניתה מתקשה בנסיעה, ותושבת שאיימה כי לא תרד מהכיסא עד שלא יסלקו עכבר מביתה

הרכב לא סוחב בעלייה; מהברז זורמים מים עם דגים - אלו חלק מהפניות ההזויות ביותר שהגיעו השנה למוקד העירוני בחיפה. עובדי המוקד מפרסמים היום (א') במסגרת סיכומי השנה החולפת את הפניות יוצאות הדופן ביותר שבהן נתקלו.

 

דיווחי חדשות נוספים ב-ynet:

אחמדינג'אד בניו יורק: "החזר את בוב מה-FBI"

מחאה אחרי ההצתה: 14 אלף לא לומדים בטייבה

 

בחירות בארה"ב 2012 - כל הדיווחים מ-CNN ו-ynet

 

בראש הרשימה עומד גבר תושב העיר, שהתקשר למוקד והתלונן כי בזרם המים היוצאים מהברז בביתו, הבחין בדגים קטנים ודרש את טיפול העירייה. ביקור של בעלי חיים מסוג אחר הטריד גם את תושבת העיר שהתקשרה בשעת לילה מאוחרת למוקד בבכי. היא סיפרה כי הבחינה בעכבר בבית. לדבריה, עלתה על כיסא והיא מסרבת לרדת עד שלמקום יגיע תורן המוקד ויסלק את המטרד.

 

תסבוכת כלבית

בעלי חיים היוו סיבה לפניות נוספות, כאשר תושב רחוב הגליל בשכונת נווה שאנן, שבביתו שני כלבים, סיפר כי רגלו של האחד "נתקעה" בתוך גופו של האחר. מתלוננת אחרת טענה כי הכלבים של שכנה אוכלים את מזונם של החתולים שהיא מגדלת. ואילו פנייה רצינית יותר הגיעה משכונת הדר, שם טען הפונה כי שכנו השליך חתול מהקומה הרביעית, והוא נלכד על כבלי החשמל סמוך לבית.

 

חיפה כפי שלא דמיינתם (ארכיון) (צילום: פאני) (צילום: פאני)
חיפה כפי שלא דמיינתם (ארכיון)(צילום: פאני)
 

 

תושבי חיפה מאמינים ביכולתם של תורני המוקד לסייע בכל תחום. כך למשל פנתה תושבת עצבנית וביקשה מהמוקדן שיורה לבתה המתבגרת להנמיך את עוצמת הקול בטלוויזיה. אשה אחרת, שהתקשרה בשעה 1:30 אחר חצות, ביקשה לדבר עם גבר. כשנשאלה מדוע, הסבירה כי היא זקוקה לתוצאות הגרלת הסופר-בול.

 

איפה השעון?

פניות אחרות עסקו ברווחת תושבי חיפה בעת הפנאי. תושב העיר שיוצא להליכות ספורטיביות דרש להחזיר את השעון שהוסר מסוכת המצילים בחוף בת גלים, משום שנהג לבדוק בו את השעה. בזמן סערה, כאשר כבתה הטלוויזיה בביתו של אדם אחר, הוא טען כי העירייה אחראית לכך ודרש שיישלח טכנאי לביתו.

 

על תואר הפנייה ההזויה ביותר מתחרה פנייתה של תושבת העיר, שהתקשרה למוקד העירוני והתלוננה כי בכל פעם שהיא נוסעת בקטע כביש מסוים, מתקשה הרכב בנסיעה. היא העלתה את ההשערה שמקור התקלה בקרינה אלקטרו-מגנטית בכביש, ודרשה כי המוקד יטפל במקור הקרינה וינטרל אותו. 

 

מעיריית חיפה נמסר כי בשנה האחרונה הגיעו למוקד העירוני כ-120 אלף פניות, בנוסף ל-32 אלף למחלקת פניות הציבור שבלשכת ראש העיר. בעירייה טוענים כי פניות ללשכת ראש העיר נענות בתוך ארבעה ימים, וכי התושבים הפונים למוקד 106 מקבלים עדכון על פנייתם באמצעות מסרונים, וכן נשלחים לתושבים מסרונים מהמוקד בגין עבודות תשתית יזומות. 

 

ראש העיר, יונה יהב, אמר כי האגף לשירות ופניות ציבור שבראשו עומדת נואית בן שמחון מהווה את גוף השירות המוביל של עיריית חיפה. "שירות לקוחות איכותי מורכב מהרבה רגעי אמת קטנים", אמר, "תהליך שירות חיובי מייצר חוויה הדדית בין נותן השירות למקבל השירות. מוקד הפניות הוא מה שהאנשים פוגשים כשהם חושבים עירייה, ושם אנחנו חייבים לתת את הכול".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דגים במים?
צילום: Gettyimages Imagebank
עכבר בבית (אילוסטרציה)
צילום: index open
יונה יהב. "שירות לקוחות איכותי"
צילום: שאול גולן
מומלצים