הונדה מרעננת את ה-SH, בנפח 125 ו-150 סמ"ק
הקטנוע הפופולרי הונדה באירופה, עם גלגלים גדולי-קוטר אופנתיים, זוכה לעדכון מראה ומנועי 125 ו-150 מתקדמים. ויש מעתה מקום אפילו לקסדה שלמה מתחת המושב
הונדה SH בנפחים שונים, הוא אחד מדגמי הקטנועים הפופולרים באירופה, בעיקר כשמדובר בדגמים המציגים גלגלי "16 גדולי-קוטר. ב-2011 בלבד נמכרו באירופה 23 אלף קטנועי SH מבית הונדה בדגמי 125 ו-150 סמ"ק, מבלי לכלול במספר את ה-300. הרוכבים בישראל אולי לא התחברו, עמיתיהם באירופה מצביעים באופן חד-משמעי עבורם.
עוד במדור הדו-גלגלי של ynet:
- ק.ט.מ חושפת אדוונצ'ר 1190, באופן רשמי
ה-SH החדש המוצג כעת, מציע שוב גרסאות 125 ו-150 סמ"ק, בשני המקרים עם מנועים מסדרת ESP החדשה שנחשפה אשתקד, בעת שה-PCX עבר מתיחת פנים. היחידות החדשות מציעות קירור מים והזרקת דלק, אך שני שסתומים לצילינדר. ה-125 מייצר כמעט 12 כ"ס, ה-150 בעל הקדח הרחב יותר מייצר 14.4 כ"ס. לא ברור בינתיים מתי תוצג גרסת 300 חדשה.
בכל מקרה, בשני המקרים מציעים הקטנועים מערכת דימום במנוע בעמידה לאחר שלוש שניות, לטובת חסכון בדלק. המערכת ניתנת לביטול בעזרת מתג. לא תבטלו? תשיגו צריכת דלק מצוינת, כך הונדה. המספרים הרשמיים: 47.4 ק"מ לליטר ל-125, כארבעה ק"מ לליטר פחות עבור ה-150.
מתחת לפלסטיקה המעודכנת וליחידת תאורה חדשה, ה-SH יעשו שימוש בשלדה חדשה עם מיקום שונה למיכל הדלק, המאפשרים לפתור את נקודת התורפה של קטנועים גדולי-גלגלים - תא אחסון קטן מדי מתחת המושב - בעזרת מקום לקסדה שלמה.
לארץ יגיע ה-SH החדש בגרסת ה-125 סמ"ק לקראת חודש פברואר הקרוב,יחד עם ה-PCX המחודש.
הכתבה באדיבות אתר דו"גרי