סאנגיונג רקסטון - עוד מתיחת פנים לרכב הפנאי
רכב הכביש-שטח הגדול של סאנגיונג עבר עדכון קוסמטי, וקיבל בנוסף גם מנוע טורבו-דיזל חדש. עדיין לא ידוע מתי יגיע לשוק הישראלי. ויש גם "כמו-ג'וק" חשמלי
סאנגיונג מרעננת שוב את הרקסטון, רכב השטח הגדול שלה. הדגם המחודש הגיע לפריז בהופעת בכורה אירופית, לאחר שהושק מוקדם יותר השנה בדרום-קוריאה. הוא מצטייד בעיצוב מחודש, כמו גם במנוע טורבו-דיזל חסכוני מבעבר.
הרקסטון המחודש, המכונה בקוריאה רקסטון W, יציע 155 כ"ס ו-36.7 קג"מ, שיפור של 15% לעומת המנוע המוחלף. תצרוכת הדלק שופרה אף היא,
ועומדת כעת על 13.7 ק"מ לליטר סולר בממוצע בתנאי מעבדה, נתון טוב ב-20% מבעבר - כך על-פי סאנגיונג. עדיין לא ברור אם מנוע זה יגיע אלינו, או שנקבל את הגרסה המעודכנת של מנוע ה-2.7 ליטר שמשווקת בקוריאה. מחברת טלקאר, יבואנית סאנגיונג לישראל, נמסר כי שיווק הדגם יחל לאחר שיעבור תקינה אירופית. בשלב זה לא ידוע מתי זה יקרה.
ג'וק חשמלי
מלבד הרקסטון חשפה סאנגיונג בפריז גם את ה-e-XIV, רכב תצוגה חשמלי עם מערכת הארכת-טווח. מדובר ברכב פנאי קטן (נוסף) בסגנון ניסאן ג'וק, אך עם מנוע חשמלי עיקרי. למנוע זה 107 כ"ס והוא נתמך על-ידי מצברי ליתיום-יון עם קיבולת של 16 קילו-וואט שעה. טווח הנסיעה החשמלי עומד על 80 ק"מ, וטעינה מלאה תארוך ארבע שעות משקע ביתי, או 20 דקות בעמדת טעינה מהירה. מהירותו המרבית של הרכב עומדת על 150 קמ"ש.
לאחר שהמצברים מתרוקנים, מנוע בנזין זעיר - שני צילינדרים בנפח 1.0 ליטר - נכנס לפעולה. מנוע זה לא מחובר לגלגלים, אלא משמש כמטען נייד - הוא מפיק 27 כ"ס שמומרים לאנרגיה חשמלית באמצעות מחולל זרם (גנרטור).
בסיוע מנוע הבנזין, ה-e-XIV מסוגל לנוע לטווח של 600 ק"מ, תוך שהוא פולט 45 גרם פחמן דו-חמצני לק"מ בממוצע - נתון המקביל לתצרוכת דלק של יותר מ-51 ק"מ לליטר. לרכב התצוגה גם לוח סולארי על הגג, המספק אנרגיה המופקת מקרני השמש לטובת תפעול מיזוג הרכב, אורות ומערכת השמע. לוח דומה מוצע כבר כיום בייצור סדרתי בטויוטה פריוס (לא בישראל).
רכב התצוגה צפוי להגיע לייצור בתוך פחות משנתיים, תחילה רק בגרסאות בנזין ודיזל שגרתיות. עיצוב הדגם הסדרתי צפוי להיות דומה מאוד לרכב שהוצג בפריז, וכך גם המידות: אורך של 416 ס"מ, רוחב של 179 ס"מ, גובה של 157.5 ס"מ ובסיס גלגלים של 260 ס"מ.