פורשה חושפת סודות - שלושה מהם במכונית אחת
גרסת סטיישן חדשה, מתיחת פנים וגרסת כלאיים נטענת משקע. פורשה הציגה בפריז את הפאנאמרה ספורט-טוריזמו, והעניקה הצצה לשלושה סודות במקביל
פורשה הציגה בפריז את הפאנאמרה ספורט טוריזמו (Panamera Sport Turismo), מכונית תצוגה שמעניקה הצצה לשלושה חידושים מתוכננים: גרסת סטיישן לפאנאמרה, גרסת כלאיים נטענת משקע החשמל ומתיחת פנים שתעבור כל משפחת הדגם.
דגם התצוגה צויד בגרסה משודרגת של מערכת הכלאיים אותה פיתחה פורשה עם פולקסווגן, ואשר מוצעת זה מכבר בפאנאמרה ובקאיין. כאן היא נעזרת במנוע חשמלי חזק יותר עם אפשרות לטעינה משקע החשמל, המעניק למכונית טווח חשמלי של 30 ק"מ במהירות של עד 130 קמ"ש. בין היתר גם בסיוע מצברי ליתיום-יון משופרים, עם קיבולת של 9.4 קילו-וואט שעה. טעינתם משקע ביתי אורכת עד שעתיים וחצי, כך על-פי הגרמנים.
מערכת הכלאיים מצוידת במנוע בנזין בנפח 3.0 ליטר (V6 מבית פולקסווגן), המספק 333 כ"ס כמו בגרסה הסדרתית ללא הטעינה החיצונית. לצידו מנוע חשמלי עם 95 כ"ס (46 כ"ס בדגם הסדרתי), והספק המערכת המשולב עומד על 416 כ"ס (380 בדגם הקיים). המערכת תאפשר, מלבד הטווח הנקי של 30 ק"מ, תצרוכת בנזין ממוצעת על 28.6 ק"מ לליטר - כך על-פי הערכות פורשה. מדובר בשיפור משמעותי מאוד ביחס לדגם הכלאיים הרגיל, לו נתון של 14 קמ"ל.
הגרסה החדשה גם מהירה מהדגם הקיים, עם מיאוץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך "פחות מ-6 שניות" (6.0 בדיוק בסדרתית), כך על-פי הצהרת פורשה.
מכונית התצוגה חושפת כאמור גם שני חידושים נוספים. הראשון הוא הוספת תצורת מרכב שנייה למשפחת הפאנאמרה, בדמות סטיישן עם חמש דלתות. גרסה זו תקבל חלק אחורי המזכיר את ה-911, במה שנראה לפחות לטעמנו מוצלח יותר מאשר בדגם הליפטבק המשווק כיום.
בנוסף, הספורט טוריזמו חושפת את הכיוון אליו צועדת גם הליפטבק - ובכלל זה כי למתיחת הפנים הצפויה יבוצעו שינויי עיצוב ואבזור, בהם הוספת תאורת לד הקפית. המצלמות שהחליפו בדגם התצוגה את מראות הצד, לעומת זאת, לא צפויות לצלוח את הדרך מרכב תצוגה לשיווק סדרתי.