שתף קטע נבחר

אפריליה RSV4 - מקצה שיפורים בתערוכת קלן

אופנוע הספורט המוערך של היצרנית האיטלקית אפריליה, מקבל לקראת 2013 מספר עדכונים קלים, ובעיקר - סוף סוף - ABS בטיחותית

כשהוצג האפריליה RSV4 בסוף שנת 2010, היה מהראשונים לבשר על עידן חדש בעולם האופנועים - שימוש באלקטרוניקה סופר-מתקדמת, חלקה בשליטתו המלאה של הרוכב. כך למשל הציע האופנוע הסופר-מהיר מערכת בקרת משיכה בעלת שמונה מצבי כיול, מערכת בקרת הזדקרות בהאצה (ווילי'ז), בקרת שיגור מהמקום ומפות ניהול מנוע שונות. אלא שבאופן מוזר-משהו, גם בגרסת ה-APRC הבכירה והסופר-יקרה נעדרה באופן תמוה ABS.

 

 

כאשר השתתף טל שביט ז"ל בהשקת האופנוע במסלול חרז שבספרד, הובהר לו כי החברה מפתחת ABS מתקדמת שתתאים לאופיו הקיצוני של הכלי. זה לקח להם כשלוש שנים, וכעת מוצגת בתערוכת קלן גרסה עדכנית ל-RSV4 הכוללת, כאמור, את המערכת הבטיחותית.

 

 

לפי אפריליה, ה-ABS החדשה פותחה בשיתוף עם בוש הגרמנית, ומציעה שלושה מצבי פעולה (מסלול, ספורט וגשם) או למעשה תשעה, שכן כל אחד מהמצבים יכול להיות מופעל בשילוב עם שלוש מפות הצתה שונות. משקל המערכת הוא 2 ק"ג, ויחד עם התקנתה שודרגה גם מערכת הבלמים מלפנים ומאחור. שינויים נוספים בדגמי 2013 כוללים תוספת כוח קלה של 4 כ"ס ו-0.2 קג"מ (184 כ"ס ו-11.9 קג"מ בסך הכל) המושגים בסל"ד גבוה במעט מבעבר, ומיכל דלק חדש המכיל עוד 1.5 ליטר (בסך הכל 18.5 ליטר).

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים