החלבה והטחינה יתייקרו: אחווה תעלה מחירים ב-6%
חברת המזון הבינונית אחווה תעלה ב-1 בנובמבר, בדומה לרבות מחברות המזון ומוצרי הצריכה, את המחירים של כמה ממוצריה ב-6%.
בין היתר יתייקרו: חלבה, טחינה ומוצרי מאפה כעוגות ועוגיות. המוצרים שיתייקרו משווקים תחת שם המותג אחווה וכן תחת מותגים פרטיים של הרשתות מגה ושופרסל. מנכ"ל אחווה, יעקב מלאך: "לחברות הקטנות, מרכיב חומרי הגלם שהתייקרו הוא מהותי - 60%-70% מעלות המוצר". בנובמבר יתייקרו בין היתר, גם מוצרי אסם, יוניליוור, קוקה קולה, פרי-הגליל, מנעמים ויפאורה.
(מירב קריסטל)
מומלצים