שתף קטע נבחר

אין דבר כזה מחזור שמח

עמוד מותג של חברת הגיינה החליט לנצל ססטוס של גולש כדי להודות בפני אומת האינטרנט: אין דבר כזה מחזור שמח ומים כחולים הם בריאים לשתייה

לא ברור אם מדובר בתקרית אמיתית או תעלול יחצני מתוכנן, אבל המקרה הבא יכול ללמד דבר או שניים את מנהלי המדיה החברתית הרדומים של עמודי המותגים בארץ. גולש אמיץ בשם ריצ'ארד ניל העלה לעמוד הפייסבוק של חברת בודיפורם, המשווקת מוצרי הגיינה לנשים, פוסט שבו הוא מבקש להבין מדוע הם שיקרו לו כל השנים הללו. מדוע סיפרו לו שווסת היא דבר נפלא שמעודד נשים לקפוץ ממטוסים עם גלגיליות ולרקוד כאילו איש אינו רואה.

 

"בתור ילד צפיתי בפרסומות שלכם בעניין רב", נכתב בפוסט של ריצ'ארד שאומר שהפרסומות מתארות "כיצד בתקופת הווסת נשים עוסקות בפעילויות מהנות רבות כל כך, וקינאתי. רכיבה על אופניים, רכבות הרים, ריקודים, צניחה חופשית – למה נמנע ממני תקופת האושר הזו והמים הכחולים וכנפיים? לעזאזל עם הפין שלי!

 

"ואז נהייתה לי חברה, וחיכיתי שהרגע המאושר הזה בחודש יגיע ו…שיקרתם! לא היה שום אושר, לא ספורט אקסטרים, לא היו מים כחולים שנשפכים על כנפיים (…) במקום זאת נאבקתי בכל כוחי שלא לצרוח..."

  

מנהלי עמוד הפייסבוק של בודיפורם החליטו לנצל את הפוסט, שצבר עד כה כמעט 90 אלף לייקים, ובתוך שבוע הפיקו סרטון תגובה בו הם מתוודים בפני ריצ'ארד ואומרים, נכון – גילית את הסוד שלנו והגיע הזמן שנגלה את האמת: וסת היא דבר נוראי.

  

 

לא פשוט לפרסום מוצרי הגיינה, לדבר על משהו מבלי לדבר עליו באופן ישיר. מהבחינה הזו, הסרטון הנוכחי של בודיפורם הוא במידה רבה יוצא דופן. במקום להציג את הנשים עושות באנג'י או להשמיע סיסמאות כאילו-מעצימות בסגנון "שיהיה לך מחזור שמח" או "אמא טבע, לא עכשיו", בודיפורם אומרת בפשטות: כן, אנחנו מדממות, ונחשו מה? אנחנו גם נופחות.

 

יוטיוב שמח

הנה עוד כמה סרטוני פרסומות שמצאנו ברשת שמתייחסים לזמן הקסום הזה בחודש.

 

קוטקס גם יכולים להיות סרקסטיים:

 

 

טמפוני ליברה, לא לוקחים את עצמם ברצינות יתרה:

 

 

 

מערכון שהוא פרודיה על סרטוני מידע משנות החמישים:

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים