שתף קטע נבחר
 

ניסאן ג'וק-R - שלכם תמורת 2.5 מיליון שקלים

הגרסה המיוחדת של הג'וק תעלה 2.5 מיליון שקלים לפני מסים, ותציע 545 כ"ס. המיאוץ ל-100 קמ"ש יארוך רק שלוש שניות

ניסאן החלה בייצור הג'וק-R, גרסת הביצועים הקיצונית של רכב הפנאי הקטן. למי שהספיק לשכוח, נזכיר כי מדובר למעשה במכונית הספורט ניסאן GT-R, עם מרכב של רכב הפנאי הקטן. וזה אומר כי מתחת לעיצוב הייחודי, מסתתרת יחידת כוח בנפח 3.8 ליטר עם צמד מגדשי טורבו ו-545 כ"ס.

 

 

ניסאן ג'וק-R. שלכם תמורת 2.5 מיליון שקל לפני תרומה למשרד האוצר ()
ניסאן ג'וק-R. שלכם תמורת 2.5 מיליון שקל לפני תרומה למשרד האוצר

 

הג'וק השרירי מאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 3.0 שניות בלבד, וימשיך להאיץ עד למהירות מרבית של 275 קמ"ש. הגרסה הסדרתית המהירה ביותר עד עתה הייתה הג'וק טורבו, עם 190 כ"ס ממנוע 1.6 ליטר, 8.0 שניות ל-100 ומהירות מרבית של 215 קמ"ש "בלבד".

 

 

הג'וק-R מצויד גם במערך המתלים של ה-GT-R, מכונית ספורט ייעודית המשווקת גם בישראל, ומציעה מיאוץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 2.8 שניות

 ומהירות מרבית של 315 קמ"ש - מה שהופך אותה לדגם המהיר ביותר על כבישינו. מחיר מכונית זו עומד על 770 אלף שקל, מציאה בהשוואה לתג המחיר של הג'וק-R: החל מחצי מיליון יורו לפני תוספות, כלומר כ-2.5 מיליון שקלים לפני מסים (ויותר מארבעה מיליון שקלים כולל התרומה לקופת האוצר).

 

ואם אתם חושבים על לרוץ ולהזמין, כדאי שתדעו - ל-R כלוב התהפכות בתקן הפדרציה הבינלאומית למכוניות (FIA), מה שאומר כי הוא לא יורשה לנוע על כביש ציבורי בישראל. לתחרויות ספורט מוטורי, כפי הנראה, ניתן יהיה להשתמש בו.

 

הלב - טווין-טורבו עם 545 כ"ס ()
הלב - טווין-טורבו עם 545 כ"ס

 

ניסאן לא מצהירה כמה יחידות בכוונתה לייצור מה-R, שייבנה לפי הזמנה - כלומר רק לאחר שלקוח עשיר במיוחד יפנה לניסאן וישלם מקדמה. עם זאת, ניתן להעריך כי מי שיזמין אחת, יהיה חבר במועדון אקסקלוסיבי במיוחד אפילו במונחים של מכוניות ספורט אקזוטיות ויקרות דוגמת קוניגסג, פגאני או ספייקר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים